Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekakertalaisena perhekahvilassa, mitä siellä tapahtuu yms? Valistakaa tyhmää. :)

Vierailija
11.02.2009 |

Eli oltaisiin lapsen kanssa menossa ekaa kertaa perhekahvilaan. Mä olen aivan tietämätön, että mitä siellä tapahtuu, pitääkö jotenkin ilmoittautua, maksaako kahvit jne. Voisiko joku valaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä siellä on joku joka neuvoo ja opastaa ensikertalaista ( ainakin pitäisi olla). Aina ei välttämättä huomaa että on uusi ihminen, niin silloin kannattaa nykästä hihasta jotakuta ja kysyä asioista.

Osaan kertoa vain omasta MLL:n perhekahvilasta ja meillä löytyy opastajat/avainvastaavat. Tarjoilu maksaa muistaakseni euron /pesue. Etukäteen ei tarvitse ilmoittautua, mll:n jäsen ei tarvitse olla, omaantahtiin voipi tulla, ohjelma tosin aloitetaan tiettyyn aikaan jos sellaista on sovittuna. ( esim muskarit)

Kannattaa ihan reilusti kysyä paikan päällä miten toimitaan!

Mukavaa perhekahvilapäivää teille!

Vierailija
2/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mene vaan reippaasti, ja kysele paikanpäällä. Jokainen perhekahvila on erilainen, joten ei kukaan ihmettele, jos et tiedä, miten siellä toimitaan.

Itse olen tykännyt.

Mutta kannattaa varata jokunen euro pieni kolikoita mukaan, yleensä löytyy ainakin vapaaehtoinen kahvikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kahvit maksavat seuraavasti: kahvi 50c, pulla 50c, mehu 30c, tee 30c.

Vierailija
4/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa esim. seurakunnan järjestämissä perhekahviloissa on alkuhartaus, jolloin täytyy olla heti alussa paikalla. Kunnan järjestämiin tullaan yleensä omaan tahtiin ja lähdetään pois, kun lapsi väsyy.

Joissakin kahviloissa on laululeikkiä, askartelua ym. virikettä. Voi myös olla kaupustelijoita esim. lastenvaate-, kosmetiikkaesittelijöitä...

Meillä perhekahvilassa nimilistat, joihin itse kirjoitetaan nimet. Sen kummemmin ei tarvitse ilmoittautua tai sitoutua käymään säännöllisesti. Listat on tilastointia varten. Tyyliin "tätä kahvilaa kannattaa pitää yllä, kun käy porukkaa näin paljon".

Kahvi maksaa yleensä 1-2 euroa. Seurakunnan kerhossa saa ilmaiseksi kahvit täällä meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme