Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä puusilmä hukkasin clomi-reseptin, mitä tehdä??

Vierailija
11.02.2009 |

Juu suomia saa, en tajua itsekään mihin h*lvettiin sen olen tunkenut..

Sain sen siis kuukausi sitten, ja eilen illalla piti lähteä apteekkiin kun tänään pitäisi alkaa ottamaan niitä. Ja kas- reseptiä ei sitten löytynyt, vaikk mylläsin KOKO kämpän läpi..

Viimeinen muistikuva on, että nostin sen pöydältä jonnekin vähän sivummalle, ettei se ole koko kylän pällisteltävissä. Olisko sitten mennyt johonkin sellaiseen pinoon jonka olen kiikuttanut roskiin?

No, anyway, tänään sellainen pitäisi ottaa, onkohan mitään mahdollisuuksia saada soittamalla uutta? Vai luulevatko että diilaan niitä koko suvulle..?

V*ttu että harmittaa!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että se entinen on hävinnyt. Kyllähän he saavat halutessaan apteekkien yhteisestä tietokannasta tiedon ettei ko. reseptinumerolla ole haettu lääkkeitä.

Vierailija
2/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten niiden kanssa saatetaan olla tiukempia, koska niillä on jälleenmyyntiarvoa. City-lehdessä oli juuri juttua mm. clomien doping-käytöstä. Mutta eiköhän asia järjesty tässä tapauksessa mukavasti

Sanot vaan että se entinen on hävinnyt. Kyllähän he saavat halutessaan apteekkien yhteisestä tietokannasta tiedon ettei ko. reseptinumerolla ole haettu lääkkeitä.

Vierailija
4/4 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kyllä lääkäri että unohtaminen käy kalliiksi, tuleehan hintaan sitten lisäksi lääkärin palkkio, eihän ne ilman edestä niitä soittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi