Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pohje on kipee??? Lääkäriä paikalla?

Vierailija
10.02.2009 |

Muutamana yönä (ja päiväunilla) on vasenta jalkaani alkanut särkeä tosi paljon. Kipu tuntuu sääressä polvesta alas päin lähes nilkkaan asti. Niin häiritsevä kipu, että nukkumisesta ei tule mitään. Olen yrittänyt pitää jalkoja koholla tyynyn päällä, mutta ei helpota. Ylös noustessa kipu siirtyy selvästi pohkeen puolelle, jalalla astuminen tekee kipeä, mutta kipu helpottaa jonkin ajan kuluttua, kun olen istunut paikoillani jalat alas päin. Sama on toistunut muutamana yönä. Mitenkään en ole satuttanut jalkaani. Muutamia pieniä suonikohjuja on ollut jaloissa jo pitkään, eivätkä ne ole kipuilleet.

Missä vika? Pitäiskö mennä lääkäriin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niin nuorella ei pitäisi olla (sanoivat lääkärit), viime vuonna oli tulppa pohkeessa ja nyt syödään sitten marevania lopun elämää. :-(

Pohkeesta tulppa löytyi vasta ultrassa, verikoe oli ihan ok, eli minulla ei tuo verikoe kerro onko tulppaa vai ei.

Eka lääkäri antoi diagnoosiksi stressi, onneksi omalääkäri laittoi ultraan. Särkylääkkeet eivät auttaneet, eli kipu ei helpottanut yhtään.

Pyydä sitä lääkäriä nyt kuitenkin vielä laittamaan lähete ultraan!

Vierailija
22/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sieltä pohkeestakin lähtee liikkeelle..

mä oikeesti ihmettelen mitä lääkäri oikeesti ajattelee ku päästää kotiin jos tulppaa epäillään, minä en todellakaan päässyt kotiin kun eka tulppa oli kyseessä. sain taksikyydin sairaalaan ja suoraan pyörätuoliin istumaan. en siis saanut kävellä metriäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat päivystyksestä jo aamulla, että pitää heti tulla ultraääneen, FIDD arvo oli selkeästi koholla. Ja niin siinä sitten kävi, kuten pelkäsin, eli tukos sieltä löytyi.

Tänään aloitettiin napapiikki, huomenna lisää kokeita ja aloitetaan Marevanit. Sairaalaan ei tarvitse mennä, kun täällä on kotisairaala, joka tulee kotiin. Ainakin pari viikkoa sairaslomaa, ja ehkäisypillerit lopetetaan. Että tällainen tarina. Enpä olisi uskonut, että noin vakavasta on kyse.

T:ap

Vierailija
24/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ota tosissaan tuo tukos.

ja pillerit tosiaan jätä suosiolla pois. tiedäthän et nyt marevanin aikaan ei raskaaksi saa tulla, eikä myöskään kannata leikellä haavoja sormiin.

jos ja kun tulet raskaaksi sulla on automaattisesti napapiikit käytössä koko raskauden ajan ja 6 vkoa sen jälkeen.

hyvää jatkoa.

t. 5 tulppaa sairastanut.

Vierailija
25/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti lähiaikoina perhesuunnitteluneuvolaan, koska perheenlisäystä emme enää suunnittele, nämä kolme muksua riittää. Kiitos sulle "5 tulppaa sairastanut" neuvoista!

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi