Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mamma vei lapsensa aamulla hoitoon ja tuli itse "sairastamaan" kotiin.

Vierailija
10.02.2009 |

Kertoi pihalla, että on pientä flunssan poikasta ja päätti pitää saikkupäivän.

Vei kuitenkin vuoden ikäisen lapsensa hoitoon ja nyt "sairastaa" itse tuolla pihalla lumitöissä.

Jonkun vanhemman virikelapsen hoitoonviemisen vielä ymmärtäisin (tai sitten en), mutta VAUVA...

Uskoisinpa, että vauva olisi myös nauttinut vapaapäivästään kotona äidin kanssa, kun hoidossa on kuitenkin 8-tuntisia päiviä joka arkipäivä.

Voi elämä! =((

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ainakaan piekse ja hakkaa sitä pientä.

Vierailija
2/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri vei lapsensa hoitoon ja tuli itse kotiin "sairastamaan". Lähti kuitenkin heti aamupäivällä autolla jonnekin ja tuli parin tunnin kuluttua kotiin ja kantoi sisälle H&M:n ja Prisman muovikasseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, kun naapurit eivät osaa elää oikein eli niinkuin sun mielestä pitää elää...

Vierailija
4/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko äiti enää pahempaa tehdä

Vierailija
5/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kuumeessa.

Oli ollut kiva päivä pojalla kotona, ei pääse ulos, äiti ei oikein jaksa edes olla ylhäällä jne.

Vierailija
6/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko äiti enää pahempaa tehdä

Eipä juuri...

Vierailija
7/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi itku, kuinka kukaan voi tehdä mitään noin kamalaa,nyt on sun ja kaikkien muidenkin päivä pilalla =((( hanki nyt hitto parempaa tekemistä kun naapurien kyyläys ja juoruuminen.

Vierailija
8/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia oma elämä, eikä elää naapureiden elämää...

Vierailija
9/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan kun naapuri pääsee livahtamaan joskus niin ettei huomaa, ja tulee takaisin ilman että ehdin nähdä missä se on käynyt. Yritän kuitenkin olla ikkunan ääressä tiiviisti, mutta joskus missaan tulemiset ja menemiset.

Vierailija
10/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa koko viime viikon, raskausajan komplikaatioiden vuoksi. Kotiinpääsyn yksi ehto oli, ettei jää kotiin kahdestaan taaperon kanssa. Joten taapero on siksi hoidossa isän työpäivän ajan. Jos ei olisi hoidossa, en näkisi lasta illalla enkä aamulla, vaan olisin vielä sairaalassa.

Vierailija
11/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vatsataudissa, mutta en olisi siihen kyennyt. Joutui sitten itse väsäämään leipänsä päivällä, kun äiti ei pystynyt kuin makaamaan lattialla.

Tuo hoitopaikka olisi ollut kyllä parempi kuin äidin kanssa kotona, mutta selvittiin siitäkin ilman traumoja. Onneksi on reipas lapsi.

Vierailija
12/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kyseinen äiti tosiaan tarvitsee hetken hengähdys tauon... ja mitä tekin täällä roikutte valittamassa, menkää sitten aktivoimiaan lapsianne ja silittämään niitä miehenne kalsareita älkääkä arvostelko toisen lumen lapparointia..

Vierailija
13/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma kyttää naapurin mammaa niin ettei kerkee omiaan hoitaa. Haluaa vain olla erossaan lapsesta. YMmärrän jos isommista lapsista haluaa mutta että pienistä.:((((( Voi vauva parkaa!!

Vierailija
14/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vauvalle sellaiset hengähdystauot onkin sitten ihan turhia.

Sinne vaan hoitoon, kun äitiä vähän väsyttää, niinkö?

Ja sitäpaitsi, jos tuolla ulkona hihhuloidaan lumitöissä toista tuntia, niin ei kyllä kovin sairaalta ihminen vaikuta.

Vierailija
15/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kyseinen äiti tosiaan tarvitsee hetken hengähdys tauon... ja mitä tekin täällä roikutte valittamassa, menkää sitten aktivoimiaan lapsianne ja silittämään niitä miehenne kalsareita älkääkä arvostelko toisen lumen lapparointia..

Kyllä taas sädekehät kiiltää!! Tätä hurskauden määrää - ja tekopyhyyden myös! Uskomattomia akkoja taas netti pullollaan, pitäkää huoli omasta elämästänne ja omista lapsistanne ja antakaa naapurin akkojen taaplata tyylillään. HUOH!

Vierailija
16/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä omia lapsia jouda hoitamaan.

Vierailija
17/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla kyttääjä

Vierailija
18/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla muukin syy kuin flunssa. Enkä ihmettele, jos ei halunnut, kun heti olet kyyläämässä ja paheksumassa.

Vierailija
19/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan näppylöitä näistä kyttäävistä ja pahan tahtoisista ihmisistä jotka tietää toisen asiat aina paremmin, kun itse asianosaiset...:/

Meillä naapurin hermoon ja sieluun tuntuu käyvän se, että vien 4-v lapsen kaksi kertaa viikossa kolmeksi tunniksi virikekerhoon ja tulen sitten itse kotiin 2.vuotiaan kanssa. Ei ole ikinä mitään sanonut, mutta selviä pikku vihjeitä rivien välistä ja paheksuvia katseita.. ELi näinkin pieni sieluisia ihmisiä on.. Mutta mulle se on aika lailla sama myrkyttäköön oman elämänsä ja tuhlatkoon omat voimavaransa mokomiin typeryksiin.

Vierailija
20/29 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvän syyn kipata muksut päiväkotiin ja heti luennon jälkeen kaahasin talla

pohjassa kotiin jotta ehdin mahdollisimman paljon kyttäillä naapureiden tekemisiä.

Olen ajatellut kirjoitella muistiinpanoja heidän virheistään pieneen mustakantiseen kirjaan ja luetella kaikkien virheet ääneen seuraavassa yhtiökokouksessa.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Voi elämä, eikö teillä oikeasti ole muuta tekemistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä