Oko teidän mielestä ok
Kommentit (8)
kun 13- vuotias käy vielä isänsä kanssa saunassa? Tytöllä kuukautiset alkaneet, rintojen kasvu alkanut.... olenko jotenkin outo kun mielestäni tuo EI kuuluisi enää tuossa iässä asiaan?
Molemmissa miten lystää, on vain muutama kilometri väliä ja asuvat maalla niin vaihtaa paikkaa miten tykkää.Mutta joka tapauksessa....
Minä lopetin isän kanssa/isä lopetti tyttärien kanssa saunomisen teini-ikään tullessa.
Tiedän ainakin pari perhettä missä on vielä aikuisena isät ja tyttäret ja myös äidit ja pojat yhdessä saunoneet. Ihan normaaleja helsinkiläisiä...
..etäisä käy 12-9 v lasten(tyttöjen) kanssa saunassa tyttöjen pyynnöstä. Kellään ei kyllä vielä ole menkat alkaneet. Eiköhän se ole tytöstä kiinni, jos alkaa ujostelemaan niin isällä ei ole enää asiaa samaan saunaan. Itse olen käynyt samassa saunassa isän kanssa aikuiseksi.. Mutta sanoisin että kaikki on tytöstä/tytöistä kiinni. T: iskän naisystävä joka on myös tervetullut samaan saunaan
Kerran seurustelin miehen kanssa jonka aikuinen tytär saunoi edelleen isänsä kanssa. Saunottiinpa kerran kolmistaankin.
Aluksi ajatus oli outo ja kummastelin asiaa, miehen mielestä siinä ei ollut mitään kummallista koska olivat aina saunoneet yhdessä.
Voin sanoa ettei heidän välillään ollut mitään seksuaalista värettä.
Nämä on niin perhekohtaisia tottumiskysymyksiä. Oma äitini ei olisi antanut kyllä käydä isän kanssa saunomassa tuossa mainitsemassasi iässä enkä itsekään olisi halunnut käydä. Jotenkin sitä ujosteli omaa naiseksi kehittymistään eikä olisi isälle näyttäytynyt alasti.
Mä kävin n14vuotiaaaksi kans isän kanssa saunassa (oli mikana myös koko muu perhe).
mukana ei ole hänen äitinsä kun eivät saman katon alla asu koko perhe. Joskus mukana saattaa olla isän veli. Myöskin tuntuu että tyttö ei kai tajua omaa "heräävää naisellisuuttaan"; saattaa tulla hetkuttamaan alasti olohuoneeseen vaikka huoneessa olisi porukkaakin. En tiedä mutta joku tuossa asiassa saa karvat pystyyn.
Ainakaan jos tytär ja isä ovat normaaleja. Meilläkin on sanottu yhdessä pitkään, eikä siinä mitään.
Kasvaminen on vaikeaa eikä oman kehon hyväksymistä helpota se, että ilmaiset kantasi asiaan epäsuorastikin.