Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hitto toi huuto.net ON TÄYNNÄ MADONNALIPPUJA!!!

Vierailija
09.02.2009 |

vittu ihmiset on kyllä rahan ahneita.. ei helvetti voi muuta sanoo... onnex ei kiinnosta maksaa euroakaan moisesta keikasta mut harmittaa kyllä jonkin köyhän perheen teinin puolesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita kuhisee, kun on niin paljon tuoretta haaskaa tarjolla!

Kyllä kohta saadaan lukea ongelma-palstalla nyyhkis-nyyhkis -tarinoita. Sinisilmäiset nuoret laittaa kaikki rahansa tuollaisiin.

ÄLKÄÄ vaan ostako, ellette pääse hakemaan itse lippua ja vasta sitten vaihdatte lipun rahaan!!!

Mä veikkaan, että parin viikon sisällä ongelma palsta täyttyy noista vinkujista.

T:se, joka kirjoitti tuo ekan varoitusviestin.

Vierailija
22/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten itse kohteitaan. Selasin monta myyjää ja yhdelläkään näistä ei ollut yhtään palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun takana kun lukee:

Lippujen jälleenmyynti tai luovuttaminen kaupallisessa tai muussa hyötymistarkoituksessa on ehdottomasti kielletty ilman Lippupisteen nimenomaista kirjallista suostumusta.

Vierailija
24/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi myydä lippuja sillä hinnalla mitä maksavat sinulle...

"Lähtöhinta on suunnilleen se minkä liput meille kustantavat"

Vierailija
25/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pulitti Madonnan konserttilipuista reilu 1200 €

Vierailija
26/28 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun takana kun lukee:

Lippujen jälleenmyynti tai luovuttaminen kaupallisessa tai muussa hyötymistarkoituksessa on ehdottomasti kielletty ilman Lippupisteen nimenomaista kirjallista suostumusta.

Vierailija
27/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi moni on ostanut niitä myyntiin. Osa yrittää vakuutella, että ei ole, mutta paskat... :( Jos mä olisin "vahingossa" ostanut liikaa lippuja (kuinka edes voi ostaa ylimääräisiä vahingossa), niin kyllä ne menisi tutuille ihan ostohintaan.

No, jos on köyhä, niin onhan tuo "helppo" tapa tienata muutama satku. Itse en kyllä moiseen alentuisi :(

Vierailija
28/28 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin samalla hetkellä, eri paikoista kaverin kanssa liput ostettua. Myytiin ylimääräiset tutuille ja kaverinkavereille normi.hintaan.

Ihan selvästi moni on ostanut niitä myyntiin. Osa yrittää vakuutella, että ei ole, mutta paskat... :( Jos mä olisin "vahingossa" ostanut liikaa lippuja (kuinka edes voi ostaa ylimääräisiä vahingossa), niin kyllä ne menisi tutuille ihan ostohintaan.

No, jos on köyhä, niin onhan tuo "helppo" tapa tienata muutama satku. Itse en kyllä moiseen alentuisi :(