hitto toi huuto.net ON TÄYNNÄ MADONNALIPPUJA!!!
vittu ihmiset on kyllä rahan ahneita.. ei helvetti voi muuta sanoo... onnex ei kiinnosta maksaa euroakaan moisesta keikasta mut harmittaa kyllä jonkin köyhän perheen teinin puolesta.
Kommentit (28)
sitten itse kohteitaan. Selasin monta myyjää ja yhdelläkään näistä ei ollut yhtään palautetta.
Lipun takana kun lukee:
Lippujen jälleenmyynti tai luovuttaminen kaupallisessa tai muussa hyötymistarkoituksessa on ehdottomasti kielletty ilman Lippupisteen nimenomaista kirjallista suostumusta.
Et voi myydä lippuja sillä hinnalla mitä maksavat sinulle...
"Lähtöhinta on suunnilleen se minkä liput meille kustantavat"
Joku pulitti Madonnan konserttilipuista reilu 1200 €
Lipun takana kun lukee:
Lippujen jälleenmyynti tai luovuttaminen kaupallisessa tai muussa hyötymistarkoituksessa on ehdottomasti kielletty ilman Lippupisteen nimenomaista kirjallista suostumusta.
Ihan selvästi moni on ostanut niitä myyntiin. Osa yrittää vakuutella, että ei ole, mutta paskat... :( Jos mä olisin "vahingossa" ostanut liikaa lippuja (kuinka edes voi ostaa ylimääräisiä vahingossa), niin kyllä ne menisi tutuille ihan ostohintaan.
No, jos on köyhä, niin onhan tuo "helppo" tapa tienata muutama satku. Itse en kyllä moiseen alentuisi :(
Saatiin samalla hetkellä, eri paikoista kaverin kanssa liput ostettua. Myytiin ylimääräiset tutuille ja kaverinkavereille normi.hintaan.
Ihan selvästi moni on ostanut niitä myyntiin. Osa yrittää vakuutella, että ei ole, mutta paskat... :( Jos mä olisin "vahingossa" ostanut liikaa lippuja (kuinka edes voi ostaa ylimääräisiä vahingossa), niin kyllä ne menisi tutuille ihan ostohintaan.
No, jos on köyhä, niin onhan tuo "helppo" tapa tienata muutama satku. Itse en kyllä moiseen alentuisi :(
Mä veikkaan, että parin viikon sisällä ongelma palsta täyttyy noista vinkujista.
T:se, joka kirjoitti tuo ekan varoitusviestin.