Onko kukaan laihtunut painonvartijoiden pointseja seuraten kotona? Kertokaa kannustustarinoita!
Kommentit (7)
Laihdutin 57 kilosta 47 kiloon, alipainoiseksi siis. Aloitin ihan normaalisti, mutta sitten meni överiksi kuntoilun myötä (treenasin 6pvä/vk, usein 2krt/pvä) ja söin about 10 pistettä päivä.
Parannuin, kun muutin toiselle paikkakunnalle ja siellä ei ollut tuota kuntoilumahdollisuutta. Jouluna tuli 4,5 kg lisää, mutta ne olen ehtinyt jo pudottaa pointsien avulla (toki oli suurelta osin turvotusta eikä läskiä).
Laihduin aikoinani läjhe20kg ihan omin nokkineni kotona painonvartijoiden ohjeilla. Ja kilot pysyivät poissa monta vuotta kunnes tulin raskaaksi ja minulle ominaiseen tapaan kiloja kertyi. Ei tosin enää entisiin lukemiin. Ja taas laihduin samoilla ohjeilla entiselleni. Suosittelen! Ja tsemmpiä sinulle!
Painonvartijoiden ohjelmalla kotona. Kävin vain liittymässä siellä kokoontumisessa ja sain ne ohjeet. Laskin pisteet tosi tarkkaan. Ekan raskauden myötä sitten lihoin, mutta pointseilla laihduin takas entisiin mittoihin taas :)
Laskin 7 vuotta sitten pisteitä yksinäni ilman PV-ryhmää. 4 kuukautta laskin, paino tippui 12 kg ja nyt on nämä vuodet jojotellut muutaman kilon +-4 kg ylös alas. Aina jos repsahtaa, niin lasken taas muutaman viikon.
perustiedot on hallussa. Itse olen käynyt pariin otteeseen ryhmässä, 2000-luvun alussa laihdutin melk$ein 20 kiloa ryhmän avulla. Nyt olen vuoden alusta ollut itsekseni pisteillä.
Ovat mulla selkäytimessä eli en varsinaisesti laske pisteitä vaan tiedän miten pitää syödä. Nyt 5 viikon aikan lähtenyt 5 kg.
Aika hassua kun ajattelee kuinka tarkaan tiedän mitä pitää syödä ja minkä verran ja silti olen päästänyt itseni lihomaan. Todellista laiskuutta, välinpitämättömyyttä ja tyhmyyttä!
Minä en ole suostunut moiseen, sillä kaikki tuntemani Painonvartija-ihmiset ovat pullahtaneet takaisin runsaisiin mittoihin parin kolmen vuoden päästä. Pudotus on kyllä ollut mahdollista, yksi kaveri pudotti 80 kg:sta reilun 10 pois. Nyt siis taas 80 kg.
Tosin en laihduttanut kuin 7 kg (viime syksynä) kun enempää ei tarvitse. Vain kilo on tullut takaisin ja nyt olenkin kuurilla että saan sen lopullisesti pois.
(sillä ei liene tosiasiassa merkitystä painatko kilon tai kaksi enemmän :))
Jos laihdutuksen jälkeen elät kuin ennenkin, saat pian "läskisi" takaisin.
Itselläni muuttui ruokatottumukset. Syön pieniä annoksia kerrallaan useasti päivässä. Leivän syönnin olen vähentänyt. Muuta en tarvinnut. Ihana olla hoikka!
Tsemppiä taistoon :)