Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

murhaaja äityleissä!

Vierailija
06.02.2015 |

Kuka muu seuraa keskustelua? hyvinkään palottelumurhaaja vastaamassa kysymyksiin äityleissä just nyt..

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Terhin perät on maailmaa nähnyt?

Oli kuitenkin spurgujen höyläpenkkinä niitä aikoja kun vesurilla tappoi yhden spurgun.

Oisko se enää soiva peli sen spurguajan jälkeen. Jos sillä kakara on, niin on sitä sitten joku rusauttanut siemenlingollaan. Onkohan ollut lingon omistaja tietoinen kuinka lähellä on saattanut olla hengen lähtö lingotessa.

Täällä joku kirjoitti että olisi normimutsi nykyään. Voi kiesus sentään, jokaisella normimutsilla on tietysti pari henkirikosta takanaan ja muutamat vuodet spurgujen patjana.

Vierailija
82/85 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää Tervashonka tässä ylen uudessa Linna-sarjassa nimellä Lilja? Samannäköinen elinkautisvanki ainakin sarjassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Terhi vapaalla?

Eihän tämä oo Tinderissä? Pitää vähän varoa ettei tämän kanssa päädy treffeille.

Vierailija
84/85 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, toivottavasti ei tapa lastaan.

Vierailija
85/85 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon tää verenpainemittari keissin "rikollinen" jokane voi tilata keissistä nuo mitä ja mistä mut tuomittiin. sananmuodosta.annoin kuvan vihjauksella "ei kuullemma pahemmin paljoa ollu näkynyt" että sai fudut,en niitä voinut todistaa siis potkuja mutta kaiken muun todistin.käynnit tuttavaperheen lapsen tiedoissa.siittä lähtien halvauksissa evätty esim apu kun toinen tekijöistä oli tyksistä.mä menetin oikeuteni henkilötietoihini. mun kasvaimia ole tutkittu tietoja käytetään toisiolain mukaan.mut laitettu kysymättä lääkekokeisiin.ilmotettu oikeudettomasti pankkiin vajaa valtaiseksi. mua varotettiin kulmalan aviomiehestä.et on julkisen vallan ystäviä.mulla kävelykyky lähes menny. jouduttiin talousrikoksen uhriksi.multa vietiin ton takia maine terveys ihmisoikeudet. t.temonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä