Rehellinen mielipiteesi 23-vuotiaasta, jolla 4 lasta ja 2. kertaa naimisissa
Lapset kahdelle eri isälle ja kaikki lapset siis syntyneet erikseen, ei monikkoraskauksia.
Kommentit (12)
Ja kyllä mä oon ainakin ammatin ehtinyt hankkimaan.. Lapset eivät estä opiskeluja.
Ei tuo musta nyt niin kauhea asia ole.
Vaikka olisi kuinka varhaiskypsä, niin tuskin muutaman vuoden odottelu olisi tehnyt pahaa parisuhde- ja lisääntymisasioissa. Hänellä ei ehkä ole ollut läheistä kasvattajaa, joka olisi pystynyt ohjaamaan ajatuksia muualle, vaikkapa kouluttautumiseen ja aikuiseksi kasvamiseen ihan rauhassa.
Jos eka liitto kariutui, olisko pitänyt hieman odottaa, ennenkuin tekee lisää lapsia toiselle. Liikaa lapsia noin nuorelle nykypäivänä jokatapauksessa, ehkäisyt on keksitty.
ja niitten välissäkin ollut muita miehiä, että siinäkin mielessä epäselvää, että KELLE lapset on.. itse olen samanikäinen ja avioliitossa, lapset samalle miehelle ja ollaan niin perusperhe kuin voi olla omakotitalo, farmarit ja jopa ne valkoiset aidat... olen tosin nyt vasta lähdössä amkkiin... ammattikoulu vain takana. mulla on ollut ehjä perhe koko elämäni ja tällä tutullani erittäin rikkinäinen lapsuus. en tiedä onko tuo nyt kuitenkaan voiko yleistää että kaikilla aina näin.
kolme lasta, joista ensimmäisen sain 15-vuotiaana.. Kaikki samalle miehelle, jonka kanssa olen naimisissa... Ammatin olen kyllä ehtinyt hankkia.. Eli ei mun silmissä niin mitenkään ihmeellistä,kai olet onnellinen kaikista lapsistasi? =)
entinen koulukaveri. Jotenkin kauhistuttaa se elämäntyyli, lapsia hankitaan, mennään naimisiin, erotaan kahden kuukauden päästä, kohta on uusi, mennään taas nopeasti naimisiin jne. Kieltämättä tulee hieman mieleen "roskasakki".
t. ap
parempi, että pidän mielipiteen omanani :-)
entinen koulukaveri. Jotenkin kauhistuttaa se elämäntyyli, lapsia hankitaan, mennään naimisiin, erotaan kahden kuukauden päästä, kohta on uusi, mennään taas nopeasti naimisiin jne. Kieltämättä tulee hieman mieleen "roskasakki".
t. ap
Luulin että puhuit ihtestäsi.. =) t.en muista numeroani..
rikkonaisesta kodista? Hän on varmaan aloittanut seurustelusuhteet todella varhain ja hakee turvaa parisuhteesta. Hän ehkä paikkaa omaa turvatonta lapsuuttaan hankkimalla paljon lapsia. Omasta rikkinäisyydestään johtuen parisuhteet kariutuvat kriisin kohdatessa. Tämä henkilö varmasti tasapainottuu iän myötä ja kouluttautuu lasten ollessa isompia ja pärjää hyvin elämässään.
Siis tämmöisiä mielikuvia minulle tulee edellä mainitusta tapauksesta. Kerro millainen oikeasti olet?