Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako helsingissä ekan kierrukan ilmaseksi?

Vierailija
09.02.2009 |

näin mulle joku väitti joskus.. ite asun vantaalla.. täällä vissiin ei ainakaan saa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kierukan, ehkäisykapselin, 3 kk pillerit jne. Siis Helsingissä saa, Vantaasta en tiedä

Vierailija
2/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on käyttänyt pillereitä aikaisemmin, ei kierukkaa saa ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laatua ensimmäisen ehkäisyn saisi ilmaisiksi, siis täällä Helsingissä ainakin. Itsekin sain juuri ilmaiseksi hormoonikierukan ja pari vuotta sitten ekat cerazette-pilleritkin, samoin kuin aikoinani ekat e-pillerit (jotka tosin sain muualla kuin Hgissä). Kysy neuvolasta. Iso säästöhän se on että saa ilmaisen kierukan.

Vierailija
4/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vantaalaiset on kaikki teiniäitejä...

Vierailija
5/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla homma meni niin että kysyin asiaa neuvolassa terveydenhoitajalta. Hän täytti kanssani sellaisen kyselyn terveydentilasta, ehkäisy- ja raskaushistoriasta sekä sukurasitteista.

Normaalitapauksessa olisin sitten mennyt omalle terveyskeskuslääkärilleni laitattamaan sen kierukan, mutta koska imetin vielä niin kävin keskitetyssä ehkäisyneuvolassa sen laitattamassa. Ihan ilmaiseksi.

Vierailija
6/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen syönyt pillereitä. Minulle sanottiin että ensimmäinen kierukka on ilmainen, siis kierukka, ei mitään väliä onko muuta ehkäisyä ollut.

Ja niin on moni muukin ystäväpiiristäni sen ilmaiseksi saanut vaikka on ehkäisty vuosikausia vaikka millä ennen lapsia ja nykyistä ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi