Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaantuuko vauva kovista äänistä kohdussa ollessaan? Esimerkiksi konsertti?

Vierailija
09.02.2009 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kuulee kohtuun äänet ja kovat, etenkin äkilliset äänet varmasti pelästyttävät, pitkäkestoinen kova ääni aiheuttaa varmasti stressiä.

Vierailija
2/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat äänet kuuluvat elämään aina silloin tällöin. Eikä kohdussa kukaan kuulovauriota saa, yritä itse kuunnella konserttia naudanpaistit korvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaa syntymään ja kypsyttää lisääntyneen kortisolituotannon kautta. Tosin niin kovaa ääntä ei kyllä mikään saa aikaan, että sikiö äänestä stressaantuisi.

Vierailija
4/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä yleensä soi musa tosi kovaa ja kuuntelija itse tarvitsee korvatulppia. Yleensä normaalissa elämässä ei tarvitse tulppia.

Jokainen tietenkin tekee miten itse tahtoo, tämä on oma mielipiteeni.

Vierailija
5/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi luoja sitä myllerrystä mikä mahassa oli menossa. Mozart on kuulemma oikein sikiöiden suosikki :-) Heti kun väliaika alkoi, niin vauva nukahti. Kun musiikki alkoi jälleen niin johan alkoi myllerryskin.

Mutta en nyt itse ainakaan musiikin kuuntelua sen takia lopettaisi.

Vierailija
6/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin lähteä kesken leffan menemään, kun vauva mylläsi metelin takia mahassa niin hirveästi, että ajattelin sen kääntyvän perätilaan. Se oli joku toimintaleffa ja aina kun tuli toimintakohtaus, maha muljahteli puolelta toiselle ihan hullun lailla=D

Vierailija
7/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin lähteä kesken leffan menemään, kun vauva mylläsi metelin takia mahassa niin hirveästi, että ajattelin sen kääntyvän perätilaan. Se oli joku toimintaleffa ja aina kun tuli toimintakohtaus, maha muljahteli puolelta toiselle ihan hullun lailla=D

Leffa oli se Matrixin päätösjakso. Vesseli veti samanlaiset kungfut mahassa kuin tyypit valkokankaalla :D. Kuopuksen kanssa olin illan metallifestareilla kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Ihan lavan eteen en kyllä lähtenyt tönittäväksi ja viinanjuonti jäi ymmärrettävästi väliin ;) Ja jos joku kysyy, niin ikään oli kuopusta odottaessa 35 v...

Vesi vaimentaa pahinta melua aika paljon.

Vierailija
8/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva myllersi koko musikaalin ajan. Stressistäkö? En tiedä, mä aattellin, että tanssii siellä. Oon myös ollu keikoilla, mutta ei ihan täysin pysty nauttimaan, kun mä stressaan, jos joku tuuppii.

Vierailija
9/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sai aina hirveen hepulin yskänkohtauksen aikana. Mutta tuo ääni tulikin ihan vauvan "korvan juuresta"... raukka...

Vierailija
10/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä sellainen meteli on, että tuskinpa mikään ulkoatuleva ääni pahemmin häiritsee! J

Vierailija
11/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naudanpaistit korvilla.

Vierailija
12/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikalla ihan viimeisilläni enkä huomannut mitään erityistä. Harvinaisen rauhallinen ja helppo vauva meillä oli, eikä nyt nelivuotiaanakaan ole mitään piileviä vaurioita esiintullut. Tokihan sitä voi lopettaa elämänsä tykkänään raskauden myötä, mutta mä en näe siinä mitään järkeä...

Vierailija
13/16 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sikiö on tottunut kuuntelemaan musiikkia, niin varmasti se nauttii siitä musiikista siellä konsertissakin. Ja jos äiti nauttii musiikista, niin nauttii sikiökin.

Totta kai voi mennä konserttiin. Suurin tuska on se, että jos ei jaksa seisoa tai on vähän päästä pissahätä.

Vierailija
14/16 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin lapset on kaikki olleet klasari- ja jazzfaneja kohdussa ja myöhemminkin. Mäkin aina ajattelin että ne jammailee siellä.

Vierailija
15/16 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että supistelee ja vauva tuntee olonsa epämiellyttäväksi. Tuntui että helpotti vähän kun laitoin äidin turkin vatsan päälle.

Vierailija
16/16 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa lähden Metallicaan ja olen silloin reilusti yli rv 30. Enkä kyllä asiaa sen kummemmin mieti, kun muutenkin musikaalinen olen, joten vauva on tottunut siihen! Ja odotan toista lasta.

No onneksi se on sentään konsertti, jossa istumapaikat..

Haikeana kyllä eilen olin kun julkistettiin se Porin Metallica-festivaali. Sinnekin vielä ehtisin, mutta en ehkä helteeseen seisomaan kuitenkaan. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän