Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys + raskaus

09.02.2009 |

Minulla on 1v+risat poika, jota vielä imetän. Ja olen raskaana 8vk. Tietääkö kukaan, onko keskenmenon riski suurempi, kun imetän!? Jos en olisi raskaana, antaisin taaperoni itse lopettaa imetyksen sitten, kun hän on siihen valmis. Mutta nyt olen alkanut miettimään, että pitäisikö minun lopettaa imetys raskauden vuoksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystä ei tarvitse lopettaa raskauden takia, jos se ei aiheuta kovasti supistelua ja jos aiemmat raskaudet ovat olleet täysiaikaisia, mutta riittävään lepoon ja ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota. Monipuolisesti syöminen voi joskus olla hankalaa pahoinvoinnin takia.

Vierailija
2/2 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lopettaa jos ei ole supisteluja ym. ( pidemmällä raskautta). Muistan kuulleeni sellaisen säännön että jos lääkäri kieltää seksin harrastamisen (juuri suppareiden ym.takia) niin silloin ei suositella imetystäkään. Mutta jos äiti ja vauva voivat hyvin, mitään estettä ei ole. Myös maidon maku ja koostumus voivat muuttua raskauden aikana, jonka takia toiset lapset lopettelevat itse imetyksen. Mutta toivottavasti teillä meininki jatkuu ja pieni tuleva isoveli saa vielä osansa!

Nimim. myöskin taaperoimettävä, (ei kylläkään raskaana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla