Lue keskustelun säännöt.
Kohta on huuto.net täynnä Madonna lippuja.
Kommentit (7)
kun tuollainen keikka on kuitenkin trokarien märkä uni...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon usein miettinyt, että millä ihmeellä noi trokaajat noita lippuja saavat. Vai onko tässäkin taustalla, että ovat ostaneet lippuja jo yritysmyynnin alkaessa?
Oon usein miettinyt, että millä ihmeellä noi trokaajat noita lippuja saavat. Vai onko tässäkin taustalla, että ovat ostaneet lippuja jo yritysmyynnin alkaessa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Trokarilta ostettuja rahoja ei ainakaan saa..
Hinta 249.