Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen vauvan äiti! Montako tuntia nukut yössä?

Vierailija
08.02.2009 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu klo 23 - 7 melkein joka yö. Ei herää syömään ja on isokokoinen et ei huolta.

Vierailija
2/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä syö noin puoli tuntia / syöttö kaikkineen. Viime yönä juuri mietin, ettei kehtaa edes sanoa ja silti väsyttää. Esikoinen nukkui tunnin pätkissä, joten muistan kyllä väsymyksen. Kakkonen tasaisesti läpi vuorokauden, mutta tällä kolmosella on ihan selkä yö - ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukun suurinpiirtein 6h/yössä.

Vierailija
4/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme 22-04 ja 04:30-08.

Vierailija
5/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu noin 21-8, yleensä ilman heräilyä. JOs herää kerran tai kaks niiin tutti suuhun ja nukahtaa takas.

Vierailija
6/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk vauvani on nukkunut parikuukautisesta asti 19-07 yhdellä tai kahdella syötöllä + pari kertaa joutuu tuttia käydä laittamassa. syöttöjen ja tutinantamisen jälkeen nukahtaa heti uudelleen, joten periaatteessa voisin nukkua itsekin sen 12 tuntia. tosin me ei miehen kanssa osata mennä nukkumaan ennen kuin vasta puolilta öin, yleensä mennäänkin ite nukkuun 01-02 välillä, silloin kun vauva herää ensimmäisen kerran syömään. eli unia n. 5 tuntia jos itse nousen vauvan kanssa ylös. joka toinen päivä mieheni kuitenkin herää vauvan kanssa ja nukun n. 11 asti. näin jaksetaan molemmat ilman päikkäreitä yms.

Vierailija
7/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vauva ei nukkunut öisin kuin n. 0,5-3h putkeen. Huonoimpina öinä 2 kertaa 0,5h. Oli rankkaa ja olin ihan tiltissä. Päätin käydä nukkumassa yhden yön muualla, jonka jälkeen vauva nukkui aluksi jopa 6h putkeen mikä tuntui aivan mahtavalta. Nykyään nukkuu jo 12h.

Liekö syynä se että kävin muualla vai se että aloin nukuttaan mahalleen, mutta hyvin on nukkunut ja taas jaksaa aivan älyttömän hyvin!

Suosittelen kokeilemaan, että äiti lähtee pois yöksi tai kahdeksi.

Vierailija
8/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kolme vuotta heräilyä takana, eikä tunnu enää ede pahalta. Kaikkeen tottuu.

Vierailija
9/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omaa tyhmyyttä jää max 10 tuntiin. No se kyllä riittää, vaikka olen kyllä tosi kova nukkumaan.

Vauva 7kk alkoi pari viikkoa sitten nukkumaan yöt heräämättä.

Vierailija
10/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun noin 7 tuntia yössä. Voisin nukkua pidempäänkin, mutta kaipaan iltaisin omaa aikaa. Joskus nukun päikkärit vauvan kanssa - 7 tunnin yöunet ei pitemmällä ajalla riitä.

Vierailija
11/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukun tosi vähän. Hyviä öitä on harvoin ja silloin saan nukkua 3-4h putkeen. Yleensä itkee vatsavaivoja tai "ähisee" ja heräilee tunnin välein. Vauva on nukkunut vieressä ja eilen päätin että saa alkaa nukkua omassa sängyssä..huonolla menestyksellä..

Vierailija
12/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan nukuttua 1-2 tuntia. Torkun kyllä välissä. Vauvalla luultavasti koliikki. Valvoo yöt itkeskellen, välillä kyllä rauhoittuu mutta siihen että kanniskelee ja juttelee. Päivät sitten vauva nukkuu, voi kun sais ittekiin päiväsaikaan torkkua:)

Vierailija
13/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle viidessä tunnissa mennään. Tuntuu etten saa enää ikinä nukkua, silmiä särkee ja välillä toimin kuin hidastetussa elokuvassa vaikka pitäisi olla nopea koko ajan. Paino on noussut, niinkuin ennenkin kun on ollut vähillä unilla pidempään.

Vierailija
14/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona 3,5 kk ikäinen vauva ja hän nukkuu n.10 tunnin yöunia tietysti pari kertaa herää syömään. Niinpä käytän tilaisuuden hyväkseni ja nukun myös. Olen paljon pirteämpi nyt äitiyslomalla ollessani kuin mitä olin työelämässä ( olen sairaanhoitaja ammatiltani) Kaiken lisäksi käymme joka päivä noin tunnin kävelylenkin raikkaassa ulkoilmassa. Poissa ovat mustat silmänaluset ja kuoleman väsymys mitä oli aina ennen päivystysten jäkeen. Taidan jäädä kotiaidiksi =)

Vierailija
15/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ennen mentiin kolmen tunnin yöunilla, koska seuraavaksi nuorin (1v4kk) on huono nukkumaan ja heräilee todella monta kertaa yössä. Voin sanoa, etten ole 9 vuoteen nukkunut yli neljän tunnin yöunia, mutta se on omaa syytä kun nuo lapset on kaikki niin pienellä ikäerolla.

Vierailija
16/16 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan olkkarissa niin heräilee syömään kunnes mennään sänkyyn.

Sängyssä nukahtaa viereen eikä heräile tankkaamaan.

Herää muutaman kerran syömään. Vieressä en valvo kun syö rinnalla.

Esim. viime yönä mentiin yhdentoista aikaan nukkumaan. Pari kertaa syötin lapsen (tai tuuppasin rinnan suuhun ja simahdin) ja isommat lapset alkoi kuuden aikaan heräämään. Leikki keskenään huoneessaan muutaman tunnin.

Kahdeksan aikaan sitten noustiin ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän