Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt voinko elää tän värisen tukan kanssa (kuvalinkki)?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä värjäisin uusiks ASAP

Vierailija
2/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin tuohon vileeä vaaleita ja tummia(melkein mustia) raitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin, sopiiko tällainen punapää mulle, kun olen iholta aika kalpea. Pukeudunkin vähän hipahtavasti..

Ap

Vierailija
4/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voisi.

Vierailija
5/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikein osaa sanoa, että passaako just sulle, mutta ei tuo väri nyt niin kauhee oo musta ainakaan. =)

Vierailija
6/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjää punaiseksi. Siis punaisemmaksi kuin tuo oranssi. Ruskea on aika tylsä ja pliisu. t.punapää

Vierailija
7/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin on käynyt joskus juuri noin :) Aika paha, mutta tuosta voi vielä selvitä..sulla on kaks vaihtoehtoo joko värjäät ruskeeks tai mustaks tai sit haet kaupasta kaks pakettia sellasta super blondia eli vaaleista vaaleinta sekä lisäks yhden super blonden joka on aika luonnollisen vaalee. Kokeilet eka yhellä vaaleista vaaleimmalla ja jos ei tehoo ni sit vielä toisella, ja lopuks värjäät vielä sillä luonnollisemmen vaaleella.pitäs tehota! päänahka kärsii ja hiukset, mut mitäpä sitä ei kauneutensa eteen tekis :) jatkossa käytät kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta, etkä käytä enää koskaan ikinä milloinkaan värinpoistoa, sillä tulee just tuollanen oranssi olkihattu! :)

Vierailija
8/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo ole porkkanaa nähnytkään eli älä välitä niistä kommenteista. :)

Vierailija
9/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ihan hauska jokatapauksessa...Jos olet kalpea, niin älä nyt mustaa ainakaan....

Vierailija
10/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin meni sekin aika. Nyt ei enää porkkanatukkaa ole, mutta ei siinä mitään vikaa ole. Vaikea sanoa värin sopimisesta näkemättä kasvoja ja tietämättä silmienväriä yms....

Vierailija
11/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään oranssista/punaisesta tukasta mutta olen kyllästynyt kun haalistuvat niin nopeasti kun pitää pestä tukka joka päivä =/

Vierailija
12/12 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on paksu, puolipitkä ja luonnonkihara. Toisaalta siis punainen saattaisi sopia "tyyliini". Mutta värjäisikö siis vieläkin syvemmän punaiseksi?

Ap