Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni Penis

Vierailija
08.02.2009 |

Miten regoit sihen mitä teet sille naidessa tuntuuko se.Emättimeen mentäessä tuntoa ja hermotusta on sisään mentäessä noin 8 cm matkalla sen jälkeen ei ole tuntoa,jos näin niin lyhyt ajajsi asian mutta onko näin.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on aika normi 13cm kalu... Olen aina kokenut sen oikein hyväksi ja riittäväksi. Sitten meille iski hirmuinen aviokriisi, rakastuin toiseen ja meillä oli suhde. Hänellä oli 19 cm ja rakastelu oli niin ihanaa, että ajattelin, että kyllä koolla on väliä. Mutta kun pistin suhteen menemään ja sain kovan työn tuloksena avioliittoni toimimaan se 13 cm tuntuu aivan älyttömän ihanalta enkä välitä mistään muusta... Lopputuloksena siis ajattelen, että kun on rakkautta ja tunteet pelissä niin ihan sama minkäkokoinen kalu miehellä on.

Vierailija
42/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteilla on väliä.

Ihannetilanteessa on tunteita ja hyvänkokoinen.

Itselläni on sattumoisiin isonpuoleinen.

Uskoakseni enemmän merkitystä on sillä, mitä tekee klitorikselle yhdynnän aikana, kuin sillä, onko 19 vai 15 cm.

Jotkut naiset kiihottuvat valtavasti "pohjakosketuksesta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi on toki visuaalisesti kiihottavampi samaan tapaan kuin mieskin varmaan yleensä katselee kiinteää perää mielummin kuin selluliittia tai löysänä riippuvaa nahkaa. Tärkeintä on kuitenkin että tyylit sopivat yhteen molemmin puolin ja ulkonäkö ei todellakaan kerro sitä onko partneri sängyssä loistava vai lahna.

Itse en hirveästi välitä suuseksin saamisesta tai sormettamisesta. Tykkään kunnon pitkään kestävästä panemisesta, asentojen vaihtelusta, ja siitä että menee pohjaan saakka. Saa vähän sattuakkin. Siksi peniksen mallilla on merkitystä. Erityisesti paksuudella ja sillä, mihin suuntaa kaareutuu. Pelkkä pituus ilman paksuutta ei toimi ja liian lyhyellä peniksellä ei tunnu saavan helposti aikaiseksi kunnon voimaa ja vauhtia ilman että lipsuu.

Peppuun taas otan mielummin pienen kalun ihan päivänselvästä syystä.

Vierailija
44/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni enemmän merkitystä on sillä, onko penis riittävän paksu aiheuttamaan täyttymisen tunnetta. Tällä on merkitystä ainakin naisille, jotka saavat emätinorkkuja.

Monet naiset kiihottuvat valtavasti täyttymisen tunteesta, jota ei synny 3 cm paksulla nakilla.

Uskoakseni enemmän merkitystä on sillä, mitä tekee klitorikselle yhdynnän aikana, kuin sillä, onko 19 vai 15 cm.

Jotkut naiset kiihottuvat valtavasti "pohjakosketuksesta".

Vierailija
45/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki paksuudella on merkitystä.

Tuskin kellään on 19 cm värkkiä, joka 3 cm paksu ; ) -toivottavasti !

Pointtini kuitenkin on; jos nyt ei ole aivan prinssinakki, eiköhän silläkin hommat hoida, kun muistaa pitää klitoriksesta hyvää huolta.

Vierailija
46/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana mmmmm ja .luultavasti sitä katsottu ja mitattu silmät hieman killissä. Yritähän mitata vaikka lenkkimakkaralla, miten syvälle se oikein sinne pilluun menee ja koska tulee pohja vastaan. Jotkut tuppaavat sekoittamaan unensa todellisuuteen...nainen

Vierailija
47/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini kuitenkin on; jos nyt ei ole aivan prinssinakki, eiköhän silläkin hommat hoida, kun muistaa pitää klitoriksesta hyvää huolta.

Riippuu täysin naisesta tuleeko homma hoidettua vai ei. Joillain klitoris on herkkä joillain ei. Jotkut haluavat pohjaan saakka, jotkut eivät edes saa orkkua pannessa vain ainoastaan sitä klitorista näpräämällä.

Ei ole yhtä arkkinaista vaan jokainen on yksilö. Toisen liian pieni on toiselle liian iso.

Minä en tarvitse klitoriskontaktia lainkaan, kun miehellä on riittävät vehkeet, kuntoa ja vauhtia.

Vierailija
48/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta pienista suurista ja jumboista.Jumbo munat on ihan turhaa kamaa sirkuskamaa. Yleensä NE JOTKA OVAT KIINITYNEINÄ näihin ovat zero tyypejä nollia ei ne osaa no se siitä.

Suuret ovat kivan näköisiä ja jos HUOMIO JOS hoito hallitsee panemisen taidon voi menetellä jos ei niin kenkää takalistoon.

MUTTA MUTTA Pienikaluiset ovat aina olleet naimakoneita ja se pieni kalu kun se tikittää joka puolella pillua se ON USKOMATONTA MINKÄ SE SAA AIKAAN eli sitä haluaa lisää ja lisää.

Kokemusta reilusti yli sadasta hoidosta vuosien varrelta joten kokemusta on.

Näin nais näkemykseni on että ei se halko vaan se olki kutittaa ihanasti pojat.

Emppu 36

Vierailija
49/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-18/5

-16/4

-12/3

Ja kerro vielä miksi 12/3 olisi parempi kuin 16/4.

Näin nais näkemykseni on että ei se halko vaan se olki kutittaa ihanasti pojat.

Emppu 36

Vierailija
50/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia on tunne.,.ja se mitä mies osaa..mun uusi mies jaksaa tosi pitkään. olen itse herkkä..ei tarvi kun vähän hyväillä rintoja niin alapää valuu..ja se tykkää nuolla ja on sanonutkin ettei sitä kiinnosta kuin pillu vain ja se että nainen nauttii.. sen jälkeen alkaa pitkät naimiset ja meillä synkkaa niin hyvin että sytytyään vain uudestaan ja uudestaan. Käsittämätöntä. Kaverilla on melko iso mutta tekniikkakin kunnossa. En usko kokoon ja kokonaisuuteen.

Vierailija
51/68 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ison omaava osa käyttää moloaan, se on todellakin parempi kuin joku prinssinnakki. Mien sitä nakkia voi käyttää, jos se ei pysy edes sisällä kuin parissa asennossa eikä anna yhtään painetta.

Kaverilla on melko iso mutta tekniikkakin kunnossa. En usko kokoon ja kokonaisuuteen.

Vierailija
52/68 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekan orgasmin 6 viikkoa esikoisen synnytyksen jälkeen. Merkillisintä oli, miten hyvältä seksi synnytysten jälkeen on alkanut tuntumaan. Mieskin laukeaa yhtä nopeasti kuin ennen, jopa nopemmin, joten löysäänkin pantaessa voi siis nauttia - ja seksiä meillä piisaa, joskus ihan liikaakin

Vierailija
53/68 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekan orgasmin 6 viikkoa esikoisen synnytyksen jälkeen. Merkillisintä oli, miten hyvältä seksi synnytysten jälkeen on alkanut tuntumaan.

Vierailija
54/68 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekan orgasmin 6 viikkoa esikoisen synnytyksen jälkeen.

Vierailija
55/68 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut ensimmäisen orgasmini (siis ihka ensimmäisen millään tavalla) vasta pari vuotta synnytysten jälkeen.

Ennen muksuja kehuttiin tiukaksi ja seksiä riitti. Myös itsetyydytystä jossa en kuitenkaan onnistunut laukeamaan.

Ekassa synnytyksestä paikat repesivät oikein kunnolla lihaksia myöten ja syvältä, toinen lapsi heti perään ja silloin olikin jo tosi rikki. Yhtään juoksuaskelta ei voinut ottaa ilman suojaa.

Jumppaamalla (ei mitään kuulia, vaan kunnon vatsalihasjumppaa, erityisesti syviä ja vinoja, aerobista, voimaa) sekä seksin aikana tehdyillä supisteluharjoituksilla sain paikat miehenkin mielestä jopa parempaan kuntoon kuin ennen lapsia.

Ja vasta sitten sain ensimmäisen orgasmini. Klitoris- ja emätinorgasmeja.

Nykyään pystyn jopa "hieromaan" itseni orgasmiin käsinkoskematta lihasten avulla.

Pointini on, että synnyttämättömän naisen "tiukka" emätin on ihan eri asia, kuin lihaksilla aikaansaatu tiukkuus. Jos nainen on synnyttänyt saattaa emättimeen mennä se nyrkkikin, koska kudokset antavat periksi, mutta silti lihakset takaavat tiukan tunteen pienemmällekkin pilille.

Vierailija
56/68 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin muistaa, että orgasmin partaalla oleva nainen saattaa olla todella iso siltä, tosiaan se nyrkin mentävä onkalo. Tämä tilanne voi olla haastava miehelle, mutta orgasmin jälkeen emätin palautuu jälleen puristamaan penistä.

Lihakset takaavan tiukan tunteen pienimmällekin pilille ainoastaan, jos niitä lihaksia osaa käyttää. Synnyttämättömän ei tarvitse niitä osata käyttää, siinä on se ero, joka usein nähdään ongelmallisena.

Jos nainen on synnyttänyt saattaa emättimeen mennä se nyrkkikin, koska kudokset antavat periksi, mutta silti lihakset takaavat tiukan tunteen pienemmällekkin pilille.

Vierailija
57/68 |
16.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollut yksi hoito. jolla valehtelematta n.5 senttinen. Olen tosi pahoillani, mut se ei kerta kaikkiaan tuntunu miltään ja en IKINÄ vois ajatella minkäänlaista suhdetta oikeasti pienimunaisen miehen kanssa. Olin sitä ennen ollut jättikullinkin kanssa ja normaaleja on ollut tarpeeksi, joten vertailukohtaa löytyy, mutta pieni on pieni. Ei tuntunu missään. Ei edes pepussa. joten joku raja näilläkin on. Ja samaa mieltä joidenkin edellisten kanssa, että ei se jättikullikaan sen kummemmalta tunnu.... Mut ehkä mielummin se pieni kipu ja ahdistus kuin ei mitään tunnetta.

Vierailija
58/68 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon kokoisten kanssa voi päästä mitenkään siihen vaiheeseen, että ollaan alasti. Ellei mies ole täys kaheli.

Kerran ollut yksi hoito. jolla valehtelematta n.5 senttinen.

Vierailija
59/68 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa tekstii joltain keski-ikäsiltä...

Ei muka koolla ole väliä... Hahhah. Onkohan tuo vaan säälimistä pienimolosille kundeille...

Ite olen 17-vuotias ja valehtelematta 22,6 senttinen vehje erektiossa ja ykskään pimu ei oo valittanu koosta,saati sit jostain ''tuskasta'' tai kivusta... ollu sen sijaa vaa helvetin tyytyväisiä koko session ajan ja jälkeenpäin

Tuntuu et se menee esileikin ja taidon piikkiin jos nainen ei oo tyytyväinen seksiin..

Naisten moottoria kun pitää vähän lämmitellä et mäntä käy kunnolla ees taas :)

Vierailija
60/68 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko löytyy paksuutta? Tosiasiahan on se, että kalustasi jää yli 5 cm ulkopuolle. Lienet tiedostanut sen, että pohjaan asti et voi jyskyttää. Pohjakosketusta ei voi olla huomaamatta naisen eleistä.

Saisko vielä kysyä, miten 17-vuotias eksyy tällaisiin keskusteluihin? Ongelmia seksissä?

Kummaa tekstii joltain keski-ikäsiltä...

Ei muka koolla ole väliä... Hahhah. Onkohan tuo vaan säälimistä pienimolosille kundeille...

Ite olen 17-vuotias ja valehtelematta 22,6 senttinen vehje erektiossa ja ykskään pimu ei oo valittanu koosta,saati sit jostain ''tuskasta'' tai kivusta... ollu sen sijaa vaa helvetin tyytyväisiä koko session ajan ja jälkeenpäin

Tuntuu et se menee esileikin ja taidon piikkiin jos nainen ei oo tyytyväinen seksiin..

Naisten moottoria kun pitää vähän lämmitellä et mäntä käy kunnolla ees taas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi