Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö kukaan muu seksinpuutteesta MM-kisojen takia?

Vierailija
22.06.2006 |

Meillä jo parisuhde kärsii, kun meillä on lapsi jonka takia ei voida touhuilla muulloin kuin hänen nukkumaanmenon jälkeen. Mies tuijottaa kisoja joka ilta, se on tärkeämpää kuin seksi... Ja pelin jälkeen mä en enää jaksa valvoa kun ne loppuu niin myöhään. Onko muita jalkapalloleskiä? Tosi turhauttavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katsoo jalkapalloa niin paljon kuin vain kykenee ja jos ei katso itse peliä, niin plärää tekstikanavalta pelien tuloksia :(

Raivostuttavaa, kun olisi niin kiva mennä ajoissa sänkyyn tekemään kaikkea kivaa, mutta kun ei niin ei! Eihän tuo edes kuule mitään, kun peli tulee. Enää heinäkuun puoliväliin asti ja sitten loppuu tuo hoopoilu pallon kanssa. Sikälimikäli minä enää siihen asti jaksan :/ ja jos enää sitten on intoa yhtään mihinkään...

Vierailija
2/3 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDEN kerran olen saanu miehen hommiin kesken pelin mutta muuten on ollu hiljaista. Sillonkin jatkoi pelin katsomista kun oltiin saatu orkut.. Voikun se loppuis jo!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei itse ollut pelissä, pelimatkalla, harkoissa, neuvotteluissa, palavereissa.... niin sitten katsoi jalkapalloa tai just toi ikuinen tekstarin tuijotus!!!!!! muistan ku eilisen päivän sen kun aina tekstari auki :))) no, nyt se on entistä, eikä ero sen takia tullu. Mutta tiedän teidän tunteenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän