Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mua vaivaa, omituisia oireita...

Vierailija
07.02.2009 |

No niin, mulle on parin viikon ajan tullut sellaisia omituisia huimaus/huonon-olon kohtauksia. Vähän vaikea selittää tarkalleen millaisia, mutta pari päivää sitten tajusin, että se on samanlainen tila kuin mulle tuli imettäessä lastamme. Siis ekoina viikkoina aina imetyksen alkaessa tuli samanlainen heikotuksen olo. Sen ymmärsin johtuvan hormoneista.

No mä olen nyt 34-v ja rupesin miettimään, että onko tuo nyt sitten jotain hormoonihäiriötä vai mitä. Tosi epämiellyttävää, kun se tunne tulee ihan yhtäkkiä vaikkakin se menee myös aika nopeasti ohi. Kakkosta tässä on jonkun aikaa jo yritetty, mutta raskaana ei pitäisi olla, koska viimeiset kuukautiset loppuivat viikko sitten ja sen jälkeen ei ole seksiä ollut, koska mies on työreissussa...

Mutta omistuista kerta kaikkiaan... Ymmärtääkö kukaan, mistä puhun ja olisiko kellään ehdotuksia, mistä toi vois johtua...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan jälleen vauvaa.

Viimeksi kun näin oli niin kyseessä oli ihan puhtaasti verensokerit.

Samaten verenpaine voi heittää ja tehdä heikon olon.

Vierailija
2/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet mulla on olleet yleensä normaalin ylärajoilla tai hiukan koholla, mutta nyt kun olen niitä mittaillut, niin ne on olleet ihmeellisen alhaiset...

Ei taida vanhuus tulla yksin, jos rupeaa jo sokerit ja verenpaineet heilahtelemaan... Ja väsynytkin olen viimeaikoina ollut. Töistä kun pääsen kotiin niin eipä sitä paljon muuta jaksa kuin nukkua. Pakotettava on itsensä ruuan tekoon ja koiria ulkoiluttamaan. Huah, kuoleman tauti taitaa olla...

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin sopisi kuvaan kun kerroit että kun imetät niin huimaa. Itsellä niskajännityksen vuoksi tulee huimauskohtauksia esim. kun luen pöydän ääressä lehteä. Imetysasentohan on hiukan samantyylinen.

Vierailija
4/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- väsyneenä

- kun on alhaiset verenpaineet

- ne niskat ja hartiat jumissa

- kun olen treenannut paljon

- kun en ole muistanut riittävästi juoda nestettä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi