Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Hammas halkesi!!!

Vierailija
07.02.2009 |

Siis tuossa syödessä puraisin jotain kovaa ja ylhäältä, kulmahampaan takaa halkesi hammas kahtia! Siis sillai pistyyn kahtia, molemmat puolet on kiinni ikenessä. Mitä voin tehdä, voiko sitä korjata vai pitääkö poistaa? Ja mitä siihen asti, että pääsen hammaslääkärille?????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduttiin poistamaan vastaavassa tilanteessa koko hammas. Meillä ainakin espoossa on vikonloppuisin sairaalassa hammaspäivystys 11-13 johon vaan mennään.

Vierailija
2/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantien hammaslääkäripäivystykseen.

He osaavat arvioida siellä voiko hammasta pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala ite sitä poistamaan!!!

Vierailija
4/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi töröttävää piikkiä oli hampaasta jäljellä, mutta kun menin hammaslääkäripäivystykseen, sanoi että vain paikka oli irronnut.

Eli kysele hammaslääkäripäivystystä, terveyskeskukseenkin ottavat aika nopeasti. Sanot, että on tosi kipeä.

Vierailija
5/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä pääse mihinkään, varsinkaan täällä tuppukylässä:( Uskallanko yrittää poistaa pienemmän puoliskon itse, kun ikävästi heiluu?

Vierailija
6/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläkin on pari kertaa hammas haljennut syödessä. mulla tosin nuo killuttimet kielessä syyllisiä. ei kyllä kertaakaan noi pahasti, äkkiä päivystykseen, on varmaan kipeäkin.

Vierailija
7/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoivat vaan että syö buranaa jos on kipiä! Maanantaina vasta pääse hammaslääkäriin!

ap

Vierailija
8/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä nyt AINA pääse lääkäriin, jos on valmis maksamaan?

Vierailija
9/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla voi kokeilla kursia sen kokoon siksi aikaa kunnes pääsee hammaslääkäriin. Kiirettä sinne ei ole jos pystyt syömään.

Mäkin olen luullut jo kaksi kertaa että puolet hampaasta on lohjennut, kun kuulemma vain paikka on lähtenyt. EHkä sullakin paikka on lohjennut, mutta ei kokonaan irti.

Vierailija
10/10 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 mä olen muutaman kerran joutunut käymään. Eikä se nyt niiiin paljon enemmän maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi