Mistä syystä miehesi on kanssasi?
Kommentit (11)
Koska elämä kanssamme on jotenkin täydempää ja parempaa (vikoineen ja vaikeine kausineenkin) kuin elämä ilman meitä.
Osaan olla aika p**kamainen välillä. Mutta kaipa se tietää, että pohjimmiltani olen hyvä ja kiltti ihminen ja teen kaikkeni perheeni eteen. Ja onhan meillä aika kivaa yhdessä. Mä luulen, että tämä meidän nykyinen , yhdessä rakennettu elämä on aika lähellä meidän kummankin ideaalia. Lisäksi meillä on vielä pari haavetta tulevaisuuttakin varten yhdessä tavoiteltavaksi. Ja kai siinä on rakkauttakin, vaikka intohimo välillä onkin hukassa. Joka tapauksessa meidän on hyvä yhdessä.
Osittain varmaan siksi, että tottumus on toinen luonto. Meille tulee tulevana kesänä 20 vuotta täyteen yhdessä.
Ja sitten siksi, että me oikeasti viihdytään yhdessä. Eilenkin käytiin leffassa, sen jälkeen pelattiin Tieteen Kuvalehden välissä tullutta peliä ja juotiin punkkua. Ja sen jälkeen jotain muuta... Ja oikein kivaa oli.
Uskon, että miehen motto on sama parisuhteessa kuin missä tahansa muussakin: mitä sitä nyt korjaamaan jotain, mikä ei ole rikki.
Ja toisaalta ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä, että muunlaista elämää ei enää edes muista mitä se oli. Ei loppujen lopuksi tässä elämässä ole muuta kiintopistettä kuin tää meidän perhe.
Näin hän eilen itse minulle sanoi:)
Jaetaan elämisen ja perheen elatuksen kulut, muuta syytä ei taida olla. Jaa juu, molemmat tykätään lapsista kovasti.
kumpikaan ei voisi ketään toista vierelleen kuvitella, vaikka mä osaan kyllä olla oikea v-pää.. liian useinkin..
- sä oot pelastanut mun elämän, ilman sua mä oisin varmaan ihan tuuliajolla
- kaikki on paljon kivempaa sun kanssa
- sun kans on tosi ihana olla
ja sitten tietty että rakastaa mua enemmän ku mitään tai ketäään ikinä
siinä kai ne tärkeimmät syyt=)
Kummallakin on tavoitteena hyvä, normaali elämä yhdessä loppuun asti.
v-mäisinä aikoina. Molemmat ollaan periaatteen ihmisiä. Vaikka toisen naama välillä tympisi niin että oksettaa, me ollaan silti Oy Me AB.
Ja ettei sen tarttis maksaa elareita.