TARTU MIKKIIN-ohjelma...
Kävikö kenenkään muun korvaan pahasti toi Osmo Ikosen ääni? Varsinkin Beat it:ssä se veti ihan kauheella äänellä... *pelottavaa* =D
Kommentit (9)
Upea ääni, todella lahjakas musikaalisesti, ja upea esiintyjä. Jätti Samin ja Joren aika pahasti varjoonsa.
Michael Jackson vetää tuon biisin? -> Tosi korkealta ja sitähän tuo Osmo yritti jäljitellä; ja ihan suht hyvin suoriutukin. Ei varmaan oo miehelle kovin helppoa laulaa niin korkeelta.
..vaikuttaa se, kun Osmo on niin hyvännäköinen... Laulutaito kyllä on pahasti hakusessa... :o]
Kai hän nyt osaa laulaa. On soittanut selloa 6-vuotiaasta, on opiskellut/opiskelee Sibelius-Akatemiassa. Sinne on sentään pääsykokeet!
Minä tykkäsin Osmon laulusta tosi paljon! Ja minä sentään olen opiskellut huilunsoittoa 6 vuotta musiikkiopistossa, laulanut kuoroissa, opiskellut paljon musiikin teoriaa => olen musikaalinen. :)
musta tuntuu, että ne biisit menee muutenkin aina vähän ihme korkeudelta, kun toiset joutuu sitten kimittämään tai mörisemään. Sais bändi hioa sävelkorkeuksia vähän sopivammaksi edes pari askelta. Se onnistuis niiltä kyllä, kun meikäkin sen hallitsee... =)
Muuten on kyllä huippuohjelma! Meillä on koko perhe sitä tölläämässä ja jännäämässä kuinka laulajien käy. :)
en ollut kuullutkaan ennen viisuja hänestä, mutta nyt ihan täysi fani olen
Täytyi ihan kaivaa lehti esiin ja katsoa, että kuka kaveri noin hyvin lauloi.
Upea ääni, todella lahjakas musikaalisesti, ja upea esiintyjä. Jätti Samin ja Joren aika pahasti varjoonsa.