Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettäisitkö yön miehen kanssa joka maksaisi sinulle siitä miljoonan?

Vierailija
06.02.2009 |

"vain yksi yö" -elokuvan innoittamana kysyn ja vastaan itse että kyllä jos kyse on miellyttävän oloisesta miehestä kuin tuossa elokuvassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä suostunut. Mies oli (on) rikas ja ok näköinen mutta en mitenkään voinut kuvitella itseäni sänkyyn hänen kanssaan, eikä mulla ollut aikaa miettiä asiaa (nyt melkein kaduttaa). Vastaisin kysymykseen että periaatteeessa kyllä.

Vierailija
22/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisipä veloistamme kertaheitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäen, että on siisti mies.

Vierailija
24/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyseessä olisi joku rasvainen, hirveän näköinen miljönääri, jolla olisi vaikeuksia hankkia naisia rahoistaan huolimatta. Luultavasti olisi myös vähän päästään sekaisin.

En voisi mennä takuuseen, mitä kaikkea siihen yhteen yöhön sisältyisi vai pitäisikö tehdä jotain pervoja juttuja miehen miellyttämiseksi.

Sitten vielä se, että mitä jos mies kieltäyisi maksamasta. Aloittaisitteko pitkät oikeustaistelut rahanne saamiseksi? Häviö olisi varmaa tuossa tapauksessa.

Vierailija
25/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole pettänyt, yhteisiä vuosia miehen kanssa takana 30. Mutta en epäröisi yhtään, jos tuollainen tarjous tulisi.

Vierailija
26/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi suoraan, että kuskaisi mut treffeille tuollaisesta rahasta samantein. Sanoi, että milli on niin paljon, ettei tarvis edes miettiä omaa kantaansa. Keskustelu jatkui siitä pohdinnaksi, mikä olisi se summa, josta sen vielä tekisi ja mieskin suosittaisi. Okei, tonnista en menisi, eikä mieskään haluaisi, että menisin. Viisi tonniakin olisi liian vähän, mutta esimerkiksi 50 000 Euroa puhtaana käteen ainakin riittäisi mun miehelle kuulemma kannustamaan mut matkaan. Jäätiin jumiin siihen, että riittäiskö 20-30 tonnia...

Ja ollaan keskituloisia ja ainakin mä olen ollut 100% uskollinen.

Vierailija
27/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasta eurosta hammasta purren vaikka sen ylipainoisen hikisen äijän kanssa silmät kiinni jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan