Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettäisitkö yön miehen kanssa joka maksaisi sinulle siitä miljoonan?

Vierailija
06.02.2009 |

"vain yksi yö" -elokuvan innoittamana kysyn ja vastaan itse että kyllä jos kyse on miellyttävän oloisesta miehestä kuin tuossa elokuvassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman seksiä kohta vuoden) viettäisin yön kenen tahansa miehen kanssa ihan ilmaiseksi...

Vierailija
2/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla oikea finanssinero... Eli vastaus on ei. Tietysti jos sattuisin miestä rakastamaan, niin siinä tapauksessa voisin toki ottaa miljoonankin sivutuotteena, mutta itse rahasta en harrasta sänkypuuhia, vain rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman seksiä kohta vuoden) viettäisin yön kenen tahansa miehen kanssa ihan ilmaiseksi...

Vierailija
4/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en haluaisi rahallisesti parempaa tulevaisuutta perheelleni? Miehen kanssa keskusteltaisiin varmasti ennen ja jälkeen, ettei mitään jäisi hampaankoloon. Lapsille en silti koskaan kertoisi! Ei heiltä kyllä ole koskaan kuitenkaan mitään puuttunut, eli eivät varmaan edes muutosta taloudessa huomaisi.

Perheen yhteenlasketut tulot ja tuet nyt 2300e/kk, ennen veroja, 5hlö..

Maksaiskohan joku mulle yöstä??

Vierailija
5/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka naimisissa olenkin

Vierailija
6/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei vieraissa hypitä. Eri asia sitten, miten kauan tällainen liitto voi enää kestää.

Vierailija
7/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että aika moni nyt EI-sanova sanoisi kyllä jos tilanne oikeasti tulisi kohdalle...mut eipä taida tulla.

Vierailija
8/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan minkälaisen miehen kanssa tahansa. Kunhan sillä ei olisi tauteja. No, klamydian voisi ehkä ottaa miljoonasta kun se on parannettavissa.

Vierailija
9/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeks vaan pohjia ettei täysin selvinpäin tarvi kattoa niin ehkäpä joo.

Vierailija
10/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mies kysyi että makaisitko kanssani jos maksaisin satasen?

nainen sanoi ei

kysyi et makaisitko jos maksaisin miljoonan?

nainen sanoi joo

mies sanoi et olen jo saanut selville minkälainen nainen olet, yritän vain päätellä minkä luokan

Vierailija
11/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä tekopyhyyttä. Jos joku, etenkin miellyttävä, mies tulisi tekemään teille tarjouksen, niin jo alkais piparia vilahtamaan. Ja, lyön vaikka pääni pantiksi, vaikka ette itse siihen hommaan haluaisi, neuvottelujen jälkeen teidän ukot olisi takuuvarmasti tyrkkäämässä teitä kaupoille.

Ei se teidän pipari niin precious ole... Että kannattaisi jättää moinen hyödyntämättä. Eikä teidän ah niin ihanat siippanekaan aina ole mitään pulmusia.

t. eräs joka kyllä lähtis.

Vierailija
12/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan - tämä ei ole minun puolelta ainakaan mitään tekopyhyyttä ja minulle on ihan se ja sama, että mitä joku muu tai vaikka siippa tekee, se on hänen oma asiansa (tietysti voipi olla, että eropaperit sais kouraan, mutta ei se mun loppuelämää pilaisi). Oman itseni kanssa pitäisi elää loppuelämäkin ja ei ole aikaisemmassakaan elämässä tullut koskaan mieleen mennä sänkyyn ihmisen kanssa, jota en rakasta todella. En pipariani arvosta vaan sitä, mitä mulla on korvien välissä.

Vierailija
13/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies olisi edes jotenkin siedettävä ja jos oma mies antaisi luvan niin sitten voisin yrittää. mutta en tiedä pystyisinkö hommaan kuitenkaan, voi olla että tulisi ukolle potku munille ja meikäläinen vilahtaisi ovesta ulos ennen aikojaan ja ilman rahoja ;)

Vierailija
14/27 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on joko hulluja tai huoria. Jos antaa miljoonasta on huora mutta jos ei anna on hullu.

Vierailija
15/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko elämäni seksikumppanit voi laskea yhden käden sormilla. MUTTA viettäisin kyllä miljoonasta eurosta yön oikeastaan ihan kenen kanssa vaan=) Ja hieman pienemmästäkin summasta kyllä. Siis en suhtaudu silti seksiin niin vakavasti, että sitä jonain aarteena vaalisin.

Olen naimisissa mut uskon, että mieskin kyl miljoonasta kannustais:D Tai jos joku maksais mun miehelle vaikkapa 100 000 euroakin seksistä, niin mä kyl pistäisin sille korstupaketin käteen ja käskisin mennä tienaamaan sapattivuodelle rahat:D

Vierailija
16/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies antaisi ihan varmasti luvan, sillä tulishan tuo raha koko perheen käyttöön.

Antaisin myös miehelleni luvan mikäli tuollainen tilanne tulisi eteen.

Ja itselläni kokemusta tasan yhdestä miehestä, eli omasta aviomiehestäni (hutsuksi on siis turha sanoa).

Vierailija
17/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hyvä mies joten olis se kyllä aika kamalaa sen yön jälkeen jatkaa vaan niinku avioliittoa ihan ku ennenkin mut vaan miljoona euroa rikkaampana.

Eli miljoona euroa paskasta olosta olisi liian pieni summa.

mielummin vähän köyhä ja tasapainoinen elämä.

Vierailija
18/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään oksureaktioita aiheuttavan hyypiön kanssa en pystyisi sekstaamaan miljoonastakaan. Tiedän tämän, sillä minuun on ollut melkoisen rakastunut eräs taloudellisesti erittäin hyvin toimeen tuleva mies, joka olisi halunnut seurustella...mutta minä en voinut siihen ryhtyä, koska hän oli fyysisesti luotaantyöntävä mun mielestä. Ystävänä pidin hänestä kyllä.

Vierailija
19/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ensin kuitenkin mainita asiasta miehelleni. Ja jos joku tekisi vastaavan tarjouksen miehelleni niin voisin vaikka varata heille huoneenkin itse, jopa ostaa uudet alushousut.

Vierailija
20/27 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin melba rahantarkkana naisena ;D

sori, ei ole ollenkaan tarkoitus loukata tällä,

mutta täysin hullulta kuullostaa tollaisen joka paikasta voittoa hakevalta ja laskelmoivalta sanoa että ei kiitos, ei kelpaa sun miljoonasi...

luulen että aika moni nyt EI-sanova sanoisi kyllä jos tilanne oikeasti tulisi kohdalle...mut eipä taida tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä