Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit jos (vieraista)

Vierailija
06.02.2009 |

kylässä olisi ei-läheinen koiran omistava tuttavaperhe ja koiran ruokakuppi jätettäisiin koiran ruokkimisen jälkeen siististi keittiön työtasolle leivänpaahtimen ja leipäkorin viereen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin ääneen "no nyt oli jäänyt koiran ruokakuppi tänne pöydälle, pannaas se muualle"

Vierailija
2/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus..mua ainakin häiritsee paskavaipat lattialla enemmän,odottelen aina,että kuka ne oikein korjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän kuppi, niin ei varmaan tienneet mihin kuuluisi. Muuten kommentoisin kakkosen tapaan. Mihin se olisi pitänyt jättää?

Vierailija
4/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se olisi pitänyt jättää? Ilmeisesti siis oli teidän kuppi ja koira teillä kylässä? Olisin itse jättänyt tiskipöydälle mutta ehkä teillä oli tiskipöytä ja allas täynnä astioita?

Ei siitä koiran ruokakupista mitään bakteereja lentele. Olivat sentään nostaneet ylös lattialta. Omasta puolestani olisivat voineet jättää lattialle, ihan sama.

Vierailija
5/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat siis meillä kylässä ja koira sekä koiran kuppi olivat heidän omiaan. Koira söi keittiön lattialla emännän laittaman sapuskan, minkä jälkeen jompikumpi omistajista oli nostanut kupin siihen pikku työpöydänpätkälle, jossa hetkeä aiemmin olimme tehneet iltapalan (näkivät siis itsekin, että juuri se kohta on leipien- ym. tekopaikkana meillä). Kuppi oli nuoltu tai huuhdeltu, mutta ei pesty.

Itse en oikein tykännyt, että koiran ruokakuppi oli laitettu olemaan juuri siihen kohtaan, missä valmistetaan ihmisten ruokia. Koiran ruokapussukatkin oli nostettu siihen viereen. Ne olisivat minusta voineetkin siinä olla (vaikka itse olisin koiran omistajana laittanut ne johonkin muualle kuin ihmisten ruokien viereen). Oli pöpöjä tai ei, ei minusta koirankuppi kuulu pöydälle- etenkään vieraassa kyläpaikassa.

Ja tilanpuutteesta ei ole kysymys, sillä meillä oli ihan siisti keittiö, juuri siistitty ja pyyhitty. Ja lapsiakaan ei ollut kotona, ettei siksi olisi voinut jättää koirankuppia esim. lattialle.

ap

Vierailija
6/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piispalle ja FBI:lle. Olisivat sitten saaneet tulla sulkemaan sen kurjan koiran perheineen Guantanamoon epäiltynä perheeseemme kohdistuvasta bioterrorista...

Vierailija
7/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään ja annoin kupin olla mutta tuli vain mieleeni, onko muiden mielestä ihan normaalia jättää koirankuppi samalle pöydälle, missä tehdään leivät ym.

Ilmeisesti on.

ap

Vierailija
8/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin kylässä koiran kanssa TISKAISIN sen kupin ja kysyisin emännältä mihin laitan tämän!!!!!!!Ei tulis mieleeikään jättää sitä johonkin pöydänkulmalle! MUR

Vierailija
9/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tosiaankaan sillä tiskiharjalla, jota käytetään ihmisten astioihin. Hyi, ei ihme, että kihomadot jyllää...

Sympatiat ap:lle.

Vierailija
10/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten että niitä tiskailtaisiin samalla tiskiharjalla, yök! Eli ap:lle ymmärrystä täältäkin.

Vierailija
11/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hei teillä jäi tämä koiran ruokakuppi tähän tasolle. Laitan sen / sen voisi laittaa tuonne ja tuonne.

Näin helppoa.

Vierailija
12/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira ei kyllä sisälle pääsisi. Saati sitten sen kupit ym. Ei olla allergisia, mutta tuoda nyt joku kapinen rakki toisen kotiin. Hyi yök. Inhoon koiria ja kaikkia kotieläimiä.

Vierailija
13/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa tilanteessa olisin kiitollinen että nostivat sen pois työtasolle ettei pienet lapset mene sitä nuolemaan ym. Jos se oli kertakäyttö astia siirtäisen siitä roskiin, jos niiden oma niin ottavat varmana mukaan lähtiessään. Mihin se sitte olisi pitänyt laittaa? Ei siitä ainakaan mitään mikrobeja hyppää leivänpaahtimeen jos sitä pelkäät.

Vierailija
14/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään ja annoin kupin olla mutta tuli vain mieleeni, onko muiden mielestä ihan normaalia jättää koirankuppi samalle pöydälle, missä tehdään leivät ym.

Ilmeisesti on.

ap

No en tee leipiä missään työtasolla tai pöydällä, meillä on puinen alusta jonka nostan pöydän päälle ja leipälautasia käytetään aina.

Vierailija
15/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ruuat tehdään samalla pöydällä kuin ihmiset.. Saahan sen aina pyyhittyiä ja pestyä.. Joten mun mielestä ei siinä ole mitään pahaa, vieraasi eivät varmaankaan tiedä että et halua koirien kippua samaan pöytään missä ihmiset tekevät ruuat..

Vierailija
16/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on aina ihan siisti ja puhdas. Leipälautasia kyllä käytämme :) .

ap

[/quote]

No en tee leipiä missään työtasolla tai pöydällä, meillä on puinen alusta jonka nostan pöydän päälle ja leipälautasia käytetään aina.

[/quote]

Vierailija
17/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätarkennusta vielä, että pidän kyllä koirista, kovastikin. Itsellämme niitä ei ole, sillä perheessä on allergiaa (annettiin silti lupa ottaa koira mukaan, koska muuten eivät olisi voineet tulla- otettiin vain lääkettä normaalia enemmän).

Minusta vain on epämiellyttävää, että koiran iso ruokakuppi on siinä, missä leivät tavataan tehdä. Väkisinkin tulee ajateltua, mitä kaikkea koirat nuuskuttavat ja maistelevat... ja niitä kihomadon munia... Kyllä ne hyvin siihen pöydälle tippuvat kulhon kyljestä tai pohjasta, jos niitä kipossa on. Ja ylipäätään, ei eläinten tarvikkeet kuulu ruokapöydälle.

ap

Vierailija
18/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voihan siitä sanoa just tolleen ystävällisesti jos asia häiritsee. Monet eivät varmaan edes tajua että koiran kupissa olis jotain ällöä. Meillä koirat saa syödä myös ihmisten astioista(esim ruuanjämät lautaselta), tiskari pesee ne sitten sen jälkeen kyllä puhtaaksi. Tää jos mikä varmaan ällöttäis sua. Totuus on ettei meille ole tullut yhtään tautia koirista(tai matoja, itse asiassa koirilla on omat matolajinsa kuten täilajinsakin eli ihan ihmiset levittävät niitä ihmisten matoja ja täitä jne.), sen sijaan vierailta on tullut vesirokkoa ja mahatautia kun ovat sairastaneet jo käydessään mutta se on selvinnyt vasta sen jälkeen...

Kissoista sen verran että ehkä ymmärrän sua vähäsen kumminkin koska kun olen kyläpaikassa ja kissa kävelee ruokapöydällä ja keittiön tasolla niin mua ällöttää koska olen raskaana eikä ole kiva jos kissa hiekkalaatikostaan noustuaan tulee tassuttelemaan sinne missä syödään. En pelkää muita pöpöjä mut sitä toksoplasmoosia kyllä.

Vierailija
19/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö ole yhtään lasta muualla tehneet kun siinä keittiön pöydällä... Toivottavasti teillä on edes verhot keittiön ikkunassa... tai sitten toivottavasti ei oikeastaan...

Koirat ruuat tehdään samalla pöydällä kuin ihmiset.. Saahan sen aina pyyhittyiä ja pestyä.. Joten mun mielestä ei siinä ole mitään pahaa, vieraasi eivät varmaankaan tiedä että et halua koirien kippua samaan pöytään missä ihmiset tekevät ruuat..

Vierailija
20/21 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

astiat ym pois ja takaisin omiin tavaroihinsa.Ei makaan pöpöt pelota,mutta kuten jo sanoin,itse hoitaisin kipot pois pöydiltä.Ja näin teinkin n.14 vuotta,kun meillä oli kaksi koiraa,joka kyläpaikassa,jopa oman äitini luona.Kuuluu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan