Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mlssä iässä naisen tulee antautua keski-ikäisyyteen ;)?

Vierailija
06.02.2009 |

Eli lyhyt tukka, suoria housuja vain, eikä pysty enää kilpailemaan nuorten naisten kanssa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut lyhyt tukka.

Vierailija
2/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole heiltä miestä viemässä, minullahan on omanikäiseni mies eikä mieli tee nuorempaa.

50 ikävuoteen mennessä useimpien elämänarvot ovat jo ehtineet muuttua niin, ettei hiusten pituus tai housujen malli tosiaan ole se tärkein asia. Mutta jos siitä halutaan puhua niin minulla oli kyllä parikymppisenä lyhyemmät hiukset kuin nyt (ikä 48), ja käytän usein hametta.

Olen aina mieltänyt nimenomaan hameet keski-ikäisten ja sitäkin vanhempien naisten vakiovaatteeksi, mutta ilmeisesti nuoret yrittävät nyt viedä ne meiltä omiin kaappeihinsa :) Kun me olimme nuoria, housupuvut olivat uusinta hottia eikä niitä kukaan vanhus käyttänyt. Mutta nyt kun hameet ja mekot ovatkin yhtäkkiä in niin me keski-ikäiset ei enää saataisi käyttää niitä?

Missään muussa kuin raikkaassa ulkonäössä ja nuorten miesten mielenkiinnossa nuoren naisen olisi erittäin vaikea kilpailla kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava on 55v ja upeat pitkät, paksut harmaat hiukset! :)

Sen sijaan tiukkojen kulutetun näköisten alapäin levenevien farkkujen käyttöikä on mun mielestä alle 30v ;)

Kireää paitaa sen sijaan voi kropasta riippuen pitää myös 5-kymppisenä.

Itse olen "vasta" 28v ja on lapset tehtynä jo ja talo ja koulutus, mutta koen että noin 42v saakka on hyvä aika tulla äidiksikin vielä! :)

Missä asiassa kilpailemaan nuorten naisten kanssa? Esim. työelämässä voi 5-kymppinen ja 2-kymmpinen "kilpailla" ihan hyvin keskenään! Miesten nielemisissä ehkä 50v ja 20v on hieman eri kohteet mutta kyllä sitäkin voi harrastaa.

Minä myös olen sitä mieltä että seestyminen ja rauhoittuminen, tyylikkyys ja oman itsensä löytäminen tuo vanhemmalle naiselle "sitä jotain".

Vierailija
4/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on pitkä tukka, käytän myös farkkuja ja hameita ja eri mallisia kangashousuja niiden suorien lisäksi eikä mun tosiaan tarvi kilpailla nuorten naisten kanssa missään - mutta jos jostain käsittämöttömästä syystä haluaisin niin kyllä mä kaksvitosen miehen vielä saisin. Niitä käy välillä tyrkyllä. Sinänsä mä koen kyllä olevani jo ihan eri tasolla näiden parikymppisten uransa aloittelevien opiskelijatyttöjen kanssa, aika absurdi ajatus, että niiden kanssa olisi jotain kilpailua. Mä olen siis nyt 37. ELÄKÖÖN KESKI-IKÄ!

Vierailija
5/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan alla olevan väitteen täysin.

t. 40 v

Missään muussa kuin raikkaassa ulkonäössä ja nuorten miesten mielenkiinnossa nuoren naisen olisi erittäin vaikea kilpailla kanssani.

Vierailija
6/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista saavutuksistani olen iloinen ja ylpeä: minulla on ihana perhe, talo, työpaikka. Sisäisesti olen tasapainossa ja mielestäni olen suht järkevä ja viisas.

Näissä asioissa siis olen vähintäänkin keski-ikää lähestyvä nainen. Ulkonäön puolesta taas olen nuorekas ja vetävän näköinen. Saan paljon huomiota miehiltä. Taidan olla kävelevä osoitus siitä, että nainen voi olla yhtä aikaa kaunis ja viisas. ;)))

Sisäistä pikkutyttöäni en halua koskaan täysin kesyttää. Nautin leikkimisestä, hauskanpidosta ja suurista tunteista. Ja todellakin käytän Facebookia. :)

Vierailija
7/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ollut muuten "antautunut" keski-ikäislyydelle. Nyt 41-vuotiaana on sen ansiosta melko rypytön iho.

Mun keski-ikäisyys alkoi oikeastaan niin kuin joku edellä sanoikin, n. 38-vuotiaana. Siinä vaiheessa lapset olivat jo sen verran isoja että menin kokopäivätöihin.

Kahdeksasta neljään työ, aamulla tarhan kautta töihin ja samaa rataa illalla takaisin. Toimistotyö, toimistovaatteet... se on sitä mikä minulle edustaa keski-ikäisyyttä. Hyvästi nuoruuden osa-aikatyöt, määräaikaisuudet, opiskelut, haihattelut, epävarmuus. Tämä on ehkä se mikä eniten rassaa tällä hetkellä.

Tämä on kuitenkin hyvä ikä. On ihanat lapset ja mies, oma koti, varallisuutta kertynyt, elämänkokemustakin. Ei ole mitään tarvetta kilpailla nuorempien naisten kanssa ulkonäöllisesti. Jos olen tätimäinen niin sittenhän olen.

Vierailija
8/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi 45v. odottaa kuudetta lastaan kolmannelle miehelleen (tai kesällä menee naimisiin kolmannen kerran). Meitsin typy saa sitte itteään nuoremman sedän.

Anoppi pukeutuu suht rohkeesti (tissivako esillä ja lyhyt hame) ja laitattaa tukkaansa jatkoja muutaman kk välein, blondaa ja meikkaa ja bilettää. On kyllä sinänsä oikein hyvin säilynyt eli ei siksi tarvitse hävetä mitään.

Mutta eipä siis ole antautunut keski-iälle... Vaikka ehkä joutaisikin jo antautua... =)

Vierailija
9/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi 45v. odottaa kuudetta lastaan kolmannelle miehelleen (tai kesällä menee naimisiin kolmannen kerran). Meitsin typy saa sitte itteään nuoremman sedän.

Anoppi pukeutuu suht rohkeesti (tissivako esillä ja lyhyt hame) ja laitattaa tukkaansa jatkoja muutaman kk välein, blondaa ja meikkaa ja bilettää. On kyllä sinänsä oikein hyvin säilynyt eli ei siksi tarvitse hävetä mitään.

Mutta eipä siis ole antautunut keski-iälle... Vaikka ehkä joutaisikin jo antautua... =)

Vierailija
10/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen naiset pitäis ampuu tai ainakin laittaa tolloja vittuun ettei käy karpelat

Vierailija
11/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä aivan. Mielestäni ulkonäön puolesta vanhempi tyylikäs nainen voi todellakin olla kaunis ja jopa kauniimpi kuin joku nuorempi. Itsestä huolehtimista ei tarvitse lopettaa todellakaan, ei keski-ikä sitä tarkoita.

Sensijaan tietynlaisen elämän seesteisyyden ja rauhoittumisen puolesta puhun itse vahvasti, mutta sekin pitää eri ihmisillä sisällään erilaisia vaihtoehtoja ja elämäntapaa. Onneksi ei ole sitä yhtä oikeaa tapaa elää... ;)

Vierailija
12/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset on tehty, omakotitalo saatu ja työtehtävissä on edetty niin pitkälle kuin entinen kotiäiti reittä pitkin pääsee.

35-vuotias on av-mammojen mielestä jo valmis senioritaloon ja jos testamenttia ei ole siinä vaiheessa tehty, niin jo on aika.

35-vuotiaana ei ole enää soveliasta pitää farkkuja tai pitkiä hiuksia, saati että omistaisi facebook-profiilin tai kuuntelisi muutakin musiikkia kuin suomi-iskelmää.

Vierailija
13/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, lapset, virka, kuukausipalkka, oma asunto, velkaa, elämänkokemusta, itseluottamusta, älyä, ystäviä, terveyttä. Voin antautua ihan mihin vaan tai olla antautumatta! Tässä iässä ei enää mieti housujen mallia, vaan on fiksuutta keskittyä elämään tärkeisiin asioihin. Tällä hetkellä vahvasti pinnalla seksi oman miehen kanssa...t. nainen 38v.

Vierailija
14/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan koe tarvetta sellaiseen, en ole koskaan tuntenut tarvetta kilpailla kenenkään kanssa ulkonäköön liittyvissä asioissa. Hölmöjä he ovat vielä nuoruuttaan joka tapauksessa... ;)

Vierailija
15/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 40 kynttilää kakussa on, nuoruus on takana, vanhuus edessä. Onnea äiti!"

(Arvatkaa nauroinko vedet silmissä.)

Vierailija
16/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä sen näköiseksi, että muuta vaihtoehtoa ei ole. Itsestäsihän se on kiinni.

Vierailija
17/17 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyn kotona paremmin kuin viihteellä. Eikö se ole keski-ikäisyyttä, että mieluummin istuu perjantai-iltana kotona katsomassa telkkaria kuin menisi ulos :-).

Pitkä tukka minulla on ja housuihin pukeudun - myös farkkuihin. En pärjää enää nuorten miesten silmissä, mutta kyllä ne toiset keski-ikäiset minut huomaavat :-)

t. 40 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme