Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukkufriikit hoi! Onko burberry jo out laukuissa? Mikä on in?

Vierailija
06.02.2009 |

Niin, olisin ostamassa jotain merkkilaukkua, mitä suosittelet? Nova Check-kuosista tykkään, mutta onko burberry jo ihan out kuosina? Mitä muuta laukkua suosittelet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin muualla maailmassa Burberry on nousukkaiden ja äkkirikkaiden merkki. Niiden käyttäjille nauretaan. Ainoastaan suomalaisten ja venäläisten mielestä se on in!

Burberry and Mulberry on vanhoja klassikoita

Vierailija
2/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaihtoehto vaatisi ajattelemista omilla aivoilla.

osta hyvä ihminen sellainen mistä tykkäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö että kaikki varmasti näkevät, että tähän on käytetty paljon rahaa?

Eikö riitä että on toimiva, laadukas ja pitkäikäinen? Miksi pitää maksaa myös valtavasta markkinointikoneistosta?

Vierailija
4/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä on joskus tullut ajateltuakin, kun on korkeakoulututkinto suoritettu.. No joo, nyt olisi varaa ostaa ns. parempi laukku, mutta kahden pienen lapsen kanssa muodin seuraaminen on jäänyt. Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan kivoista laukuista!

Vierailija
5/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siellä oli joka toisella Burberry-ruudut käytössä. Pisti oikein silmään, kun muuten olivat erittäin tyylikkäitä. Eli ei liene pissismerkki ainakaan Italiassa.

Vierailija
6/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 euron Burberry-sateenvarjo muistona Italian matkalta. Katumyyjällä ei ollut mitään muuta kuin "burberryä".

...ja siellä oli joka toisella Burberry-ruudut käytössä. Pisti oikein silmään, kun muuten olivat erittäin tyylikkäitä. Eli ei liene pissismerkki ainakaan Italiassa.

Vierailija
7/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko paljon ns. tavallisia laukkuja, jotka ovat ihan hyviä ja kestäviä. Nyt vaan haluaisin ns. merkkilaukun, en nimittäin sellaista omista. En sitä osta sen vuoksi, että muut näkevät, vaan ihan itselleni.. Tykkään kovasti burberry-ruuduista, ja siksi kysyinkin, että tuleeko sellainen ns. nousukaskuva kys. laukun omistajasta. Muutkin laukut käyvät, eikä tarvitse olla merkki kissankokoisin kirjaimin esillä..

Vierailija
8/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan Longchampin laukkuja. En tiedä ovatko ne konin in, mutta todella hyvälaatuisia ja kestäviä. Ja mun mielestä tyylikkäitä.

Vierailija
9/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bling-bling on out

Vierailija
10/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimättä sitä, onko se in vai out. Laukun käyttöikä on niin pitkä, että se ehtii olla moneen kertaan in ja out, mutta jos itse tykkäät siitä, tykkäät myös käyttää sitä.

Itse välttelen kaikkia tunnistettavia kuoseja ja logoja, yllämainitut mukaan lukien, mutta jos tykkäänt noista merkeistä - jotka on ok - molemmilla merkeillä on myös huomiota herättämättömämpiä malleja, vaikka ne onkin vähän kalliimpia..

Vierailija
11/11 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin muualla maailmassa se on nousukkaiden ja äkkirikkaiden merkki. Niiden käyttäjille nauretaan. Ainoastaan suomalaisten ja venäläisten mielestä se on in!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme