eikö muka ole parempi että 14-vuotias hankkii ne e-pillerit?
kuin ilmoittaa olevansa raskaana? minusta tuo on aikuistumisen ja vastuntuntoisen teinin merkki. vielä ku muistaisivat käyttää kondomia ehkäisemässä sukupuolitauteja niin kaikki olisi juuri niinkuin pitää. terveydenhoitajalla on vaitiolovelvollisuus vaikka lapsi on alle 18 vuotta!
Kommentit (8)
seksiä harrastavan. Mutta ei ne kersat tee niinkuin vanhemmat toivoisi. Parempi siis ehkäistä, kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
"Ei miedän lapset harrasta seksiä kuin vasta avioliitossa".! Meidän lapset ovat niin hyviä! Seksistä ei puhuta ja silti se kutkuttaa teinin mieltä...harrastetaan ja hups vaan: raskaus! Kun ne e-pillerit ovat kielelletyt! Kannustavat lapsia seksiin, perkele! Mutta Päivi sanoo, että abortti on murha ja synti! Joten pidetään se vauva (vaikka lapset ovat ihan kersoja ja koulut kesken, mutta nou hätä! Tämähän on Jumalan tahto!) tai annetaan jollekin onnelliselle lapsettomalle perheelle, niinkuin Sarah Palin opettaa! Niin ihquu!
sen sijaan ettei uskaltaisi hankkia ehkäisyä ja päätyisi raskaaksi/sukupuolitautiseksi.
Minä en olisi vihainen terkkarille joka olisi auttanut lastani ehkäisyssä, vaan olisin vihainen itselleni jos suhteeni lapseen ei olisi niin rehellinen että voisi minulle kertoa tarvitsevansa pillerit.
Minä en olisi vihainen terkkarille joka olisi auttanut lastani ehkäisyssä, vaan olisin vihainen itselleni jos suhteeni lapseen ei olisi niin rehellinen että voisi minulle kertoa tarvitsevansa pillerit.
[/quote]
ja saat elää sen maineen kanssa kauan
en minä tuota lapselleni toivo
parempi olla sekaantumatta poikiin tuon ikäisenä