Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lomautettuna -> tulen kohta hulluksi...

Vierailija
05.02.2009 |

Tai ehkä "hulluksi tulo" on liioitellusti sanottu, mutta eipä kauas heitä. Herranjumala, mitä mölinää aamusta iltaan. Meillä ei ole hätäpäivää rahallisesti, hyvät säästöt. Joten mitään stressin aihetta ei oikeastaan ole. Mies ei ole koskaan pahemmin nauttinut työstään ja tämä on tavallaan kuin lomaa hänelle. Mutta vielä mitä!

Itse olen kotiäitinä ja mies ilmeisesti kuvitteli jäävänsä kotiin vetelemään lonkkaa ja luuli että äiti hoitaa edelleen kaiken. Hänpä tässä vaan pelailee tietsikalla, katselee televisiota ja käy välillä illanvietoissa. Olen delegoinut miehelle ruoanlaiton, talon lämmityksen ja väliin lasten ulkoilutuksenkin. Ja mitä huutamista tämä on saanut aikaan. Jumalautaa viljellään lapsille aamusta iltaan, mitään eivät tee oikein, 2,5 -vuotiaan pitäisi osata samat asiat kuin 5-vuotias. Ja jos ei pue "en vie ulos", jos ei siivoa "et pääse pesulle" jne. Olen sanonut miehelle hyvällä ja pahalla mutta eipä asiat ole muuttuneet.

Palvellakko siis suosiolla, jotta mies ei laittaisi lapsia kärsimään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ihme, että on lomautettu....

Vierailija
2/2 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itse taannoin työkaverini miestä kun oli sille aivan raivona, kun olimme yön yli työmatkalla ihan kotimaassa ja mies joutui hoitamaan perheen kahta yli 5 v lasta. Kai näitä riittää. LÄhde itse töihin ja anna miehen selvitä lasten kanssa. ihan hyvä koulu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi