Ärsyttää kun meillä eletään miehen kyrvän tahtiin ja se aiheuttaa riitoja
Kommentit (6)
Mulla palaa hermot kun ukko on aina kyrpä pystyssä mun perseessä kiinni heti kun lapsi nukahtaa päiväunille ja haluaisin olla hetken rauhassa.
Jos miestä panettaa, saattaa se ehdottaa että jätetään lapsi autoon nukkumaan kun tullaan kotiin kaupasta ja mennään panemaan.
Lapsi pitäisi jättää yksin katsomaan videoita ja meidän lukittautua saunaan panemaan.
Ja kyseessä on lapsen bioisä, ei isäpuoli
Miehen kyrpä pyörittää meidän perhettä ja sen takia me riitelemme joka päivä
tai vinkuu koko ajan huomiota, menee hermot
Meillä ei koskaan riidellä mistään muusta ja mies saa kyllä seksiä ihan riittävästi, mutta se on kyltymätön
Ja mä en kestäisi hetkeäkään!
Tiedättekö muuten mitä? Tällaiset miehet ovat myös monesti pettäjiä, sillä niille ei riitä MIKÄÄN! Vaikka antaisit kuinka usein tahansa, on seksinnälkä vain yhtä kova. Ja mitä useammin saa, sitä useammin haluaa. Näillä miehillä myös valloittamisen tarve kova, mikä ajaa pettämiseen.
Mm. mun oma isä ja ystäväni mies tällaisia tapauksia :(
Annas jos menit vähän lupailemaan sekstailua sitten kun lapsi on vaikka päikkäreillä mutta et sitten syystä tai toisesta alakaan sänkyhommiin - oli muuten piru irti! Vuosien päästäkin siitä jaksoi piikitellä.
Vinkui ja vonkui seksiä muttei itse ollut valmis antamaan sellaista huomiota kun kaipasin.
Joo ja tämä sankari oli kunnostautunut petturina, eli kaikissa aikaisemmissa suhteissaan petti. Minua ei ehtinyt.
Pidä ap varasi.
aivan kuten Fletcher miehineen