Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kestoside jälkivuotoon? Suositelkaa!

Vierailija
05.02.2009 |

Saan ihottumaa kertissiteistä, joten niitä en käyttäisi mielelläni. Riittävätkö kestositeet todellakin myös synnytyksen jälkivuotoon? Miten ne on parasta pestä, kun vuotohan saattaa olla aika reipastakin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesu ihan pesuohjeen mukaan. itse en ole mitenkään liotellut, vaan työntänyt vain suoraan koneeseen. Kyllä se veri niistä irtoaa, vaikka vuoto tuntuu runsaalta, sitä on loppujen lopuksi aika vähän. Sen sijaan kannattaa pestä mahdollisimman nopeasti, muuten veri voi värjätä kangasta ja tahra lähtee vaikeasti, vaikkei siinä ehkä enää olekaan juuri muuta kuin rasvaa ja hapettunutta rautaa...

Vierailija
2/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoistoppauksia. Yöllä tosin käytin pitkän mallisia kertakäyttösiteitä, koska mun kestositeet on sellaisia normaalipituisia.

Verihän lähtee parhaiten, jos huuhtelee tuoreeltaan kylmällä vedellä. Itse olen kyllä ollut epäviitseliäs ja lykännyt sellaisinaan koneeseen. Ihan ok tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon laitan siteet likoon nätisti saa vähän sivummallekin sen kanisterin ja sitten pesen kun tulee muutakin 60 asteista pyykkiä

oon tehny kestositeeni ite

mulla jälkivuoto kesti vaan niin kauan että en jaksanut kestositeitä koko ajan käyttää

Vierailija
4/4 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteussuojalliset kestotkin tuppaa vuodon viimeisinä päivinä vähän ahdistaa ja hiostaa, niin ostin sitten nuo Popolinin froteiset kestot.

Kestävät keittopesun, imutehoa voi säätää lisäimujen määrällä, eivät varmasti hiosta, ovat ihanan pehmeitä. Jos nyt jotain negatiivista pitää keksiä, niin paksuhkoja ovat useammalla imulla. Mutta ehdottomasti omasta arsenaalistani parhaat jälkivuotoon! Ihan kireiden vaatteiden kanssa noita ei tule pidettyä yleisillä paikoilla, mutta jos on hametta tai löysempää housua, niin käytän edelleen kuukautisten aikaan. Ihan parhaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi