Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko ottaa hepatiittirokotukset (A+B), jos on ollut raskaushepatoosi?
05.02.2009 |
Kun ei saisi ottaa, jos on maksasairaus. Mutta eihän sitä enää ole, raskaushepatoosi loppui raskauteen, eikä maksa-arvoissa ole ollut mitään outoa.
Ja jos sitä ei saisi ottaa, niin mitä sitten tapahtuu, jos sen on kuitenkin saanut. Poksahtaako maksa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Todellakin hepatiittirokostus vaikka oli hepatoosti kahdessa raskaudessa.
Eihän hepatoosi ole varsinainen maksasairaus, ei se jätä maksaan mitään tautia raskauden päätyttyä