Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä toivon että Koop voittaa!

Vierailija
07.12.2008 |

Syy tähän on se, että Koop on noista huonoin. Idols-voittaja menee aina pilalle ja Annasta ja Petestä voi vielä tulla jotain kunnollista. Kunhan eivät voita ja joudu Idols-koneistoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Pete on kyllä ainoa noista joka tulee tekemään menestyvää uraa (voitti tai ei)- tuollaisella intensiteetillä esiintyvää laulajaa ei ole Suomessa ollut pitkään aikaan ja Pete on vasta 18 v. Anna saattaa tehdä jotain pienemmän porukan 'vaihtoehtomusikkia'. Koop on tusinatavaraa esim. samaa tyyppiä oli Vesa joka kuitenkin lauloi 100 X paremmin kuin Koop. Toivon että Vesa pääsee pinnalle muuta kautta.

Vierailija
2/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahkeita arvostella muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koop on ihan kuin ilkka jääskeläinen toissavuonna. Toivottavasti koop putoaa tänään, ei jaksais sitä enää vaikka mukava tyyppi varmasti on.

Vierailija
4/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö olla jotakin musiikillisia meriittejä jotta saisi arvostella ja keskustella Idols-kokelaista ? *reps*

Tietääkseni kyse on julkisesta pop-idolikisasta, jossa äänestää saa ihan tavalliset kansalaiset. Lopputulosten jälkeen nähdään sitten vasta kuka todella pärjää tuossa aika kovassa maaimassa.

Juu, onhan se Koop ihna kiva ja kohtelias ja kohtuu komeakin mutta ei mitään erikoista.

T.2

Vierailija
5/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoille pomoille. Ei siinä kenenkään mahdollista uraa ajatella. Laulajat on vain öljyä joka pitää pyörät pyörimässä edes sen lyhyen aikaa.

Syy tähän on se, että Koop on noista huonoin. Idols-voittaja menee aina pilalle ja Annasta ja Petestä voi vielä tulla jotain kunnollista. Kunhan eivät voita ja joudu Idols-koneistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän