Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä talveksi toppahousut isomasuselle?

07.12.2008 |

Oletteko löytäneet jostakin toppavaatteita raskaana olevalle? Erityisesti toppahousuja? En löydä mistään ja jo nyt vanhat housut kiristävät.

Viikkoja mulla on nyt 13, mutta koko pitkä talvi edessä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla nyt kohta kolmas syntymässä, äsken tulin sisälle, toppavaatteissa... Eli mulla on ns. lasketteluvaatteet. Niiden toppahousut, jotka nyt ei ollu alunperinkään kaikista tiukimmat, on varustettu henkseleillä, että pysyvät ylhäällä, etuvetskari on ollu auki kaiken sen ajan mitä oon niitä nyt tarttenu. Takki on hiukan pidempi, joten ei tuuli käy alle, vaikka housujen vetoketju on auki. Samalla systeemillä menin läpi koko talven myös kolme vuotta sitten, kun keskimmäistämme odotin ja syntyi helmikuussa. (Eikä meidän muksut mitään hippiäisiä ollu, yli 4 kg ja sf:kin liki 40cm...)

Muuta vaihtoehtoa ei mulle ainakaan ulkoilutalvivaatetukseen löytyny. Oisko tälläsestä systeemistä sulle apua?

T. Dentaurus rv 39+6

Vierailija
2/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoimmayt XXL miesten housut. Lyhennystä lahkeisiin ja valmis. Eihän nuo kauniit ole mutta halvat.

T vacsuli rv 35+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belualla ja Missy Momilla on aiemmin ainakin ollut myynnissä. Nyt en äkkiseltään löytänyt kuin Huutonetistä mut en kunnolla ehtinyt etsiäkkään :) Kannattaa googletella eri hakusanoilla niin kyllä varmaan jostain löytyy.

Sit yks ratkaisu on ommella/ompeluttaa,siis niin et tavispöksyistä poistaa sen vyötärökaisteleen ja korvaa sen "masutuubiosalla"

Vierailija
4/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bebes.fi myy,nyt näytti olevan tarjolla koot XS ja S vaan mut varmaan tulee lisää,talvihan vasta alkanut... :)

Vierailija
5/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna vanhoista toppahousuista. Leikkasin V-mallisen osan pois mahan kohdalta ja ompelin tilalle resorin. Resorin hinnaksi tuli 2,40€ ja oli tosi helppo tehdä!

Lumikide 19+5