Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Risteilytarjouksia hiihtolomaviikolle 8?

Vierailija
04.02.2009 |

Olen googlaillut vaikka missä ja etsinyt Hki-Tukholma-Hki -risteilylle hyvää tarjousta, mutta en ole löytänyt. Lähdössä olisi 2 aikuista ja 2 lasta, ja ihan huonointa hyttiä konehuoneen vierestä emme kelpuuta. Taitaa olla matkat myyty, vai vieläkö olisi jossain?

Paras tarjous hinnan puolesta on SOK:n bonuskorttilaisille ma 16.2., mutta Siljan sivuilta selviää, että laiva on silloin täynnä lukiolaisia. Olen itsekin ollut laivalla ammoin viettämässä pikkupenkkareita, ja nyt perheellisenä, ei kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän minä tahansa muuna viikkona saisi varmasti tosi halpoja reissuja, mutta luulen, ettei tolla viikolla tärppää. Jollei tosiaan halua bilettää lukiolaisten kanssa, jaiks...

Vierailija
2/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LXB ulkohytti, ja vielä 6 x buffet ja 6 x aamiaiset ja 239€ tosin tässä on akavan liiton alennus mukana. Tilaa oli vielä 17.2. Kuulutko mihinkään liitton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee täydelläkin hinnalla?

Vierailija
5/6 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Mä varasin eilen ke 18.2. Siljan Tukholman-risteilyn, 65 eur Promenade-hytti, kelpaa meille. Tämä hinta siis sillä ns. joululahjakupongilla, mikä ei alunperin ollut voimassa enää hiihtolomaviikoilla, mutta ilmeisesti heikon myynnin takia päättivät pidentää voimassaoloaikaa. Kaikkina päivinä oli vielä tilaa, ainakin eilen. Ja to-hinta ois ollut sama. A-hytti olis ollut muistaakseni 80 eur, mutta meidän muksut tykkää ennemmin katsella sinne promendalle päin. Luxus (vai mikä se nyt nykyään onkaan se entinen Silja-luokan hytti) olisi ollut 299 = liian kallis meille.

Vierailija
6/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä