Miksi kiroilu on yleistynyt räjähdymäisesti?
Siis hetken kun oot jossain missä on ihmisiä, olipa ne ketä tahansa niin kuuluu kokoaja vit per saat.... samoin lapset.
Mä en muista että ennen vanhaa kiroiltiin näin paljon.
Kommentit (30)
Ihmettelen myös. Shamaani kiroilee, kanavoija ja kaikki. Tai rumat sanat. Mikä henkisyys se on??
Enemmän olen huolissani huumeiden käytöstä ja sen lieveilmiöistä.
Olen kuullut kiroilua kuluneen vuoden aikana ehkä kolmen sanan verran, eri paikoissa.
Sitä kuulee ihan hirveästi lasten suusta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuulee ihan hirveästi lasten suusta nykyään.
Vanhempien vika
Vierailija kirjoitti:
Porttiteoria: ne jotka kiroilevat, ryhtyvät käyttämään huumeita suuremmalla todennäköisyydellä kuin ne jotka eivät kiroile. Fakta.
Kieltämättä on masentavaa kuultavaa jos sattuu joskus kuulemaan koululaisten keskinäistä puhetta, niin olipa kyse pojista tai tytöistä, v-sanaa käytetään toistuvasti täytesanana. Asiat ovat joko "v:n hyvää" tai "v:n huonoa" aivan kuin se tekisi jutun kertomisesta jotenkin parempaa. Joillakin on ilmeisen suppea sanavarasto eivätkä he tunnu uskovan omiin kykyihinsä kertoa mielenkiintoinen tarina ilman kiroilua. Taustalla saattaa myös olla heikko kotikasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttiteoria: ne jotka kiroilevat, ryhtyvät käyttämään huumeita suuremmalla todennäköisyydellä kuin ne jotka eivät kiroile. Fakta.
Ne, jotka tupakoivat juovat myös todennäköisemmin säännöllisesti alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on masentavaa kuultavaa jos sattuu joskus kuulemaan koululaisten keskinäistä puhetta, niin olipa kyse pojista tai tytöistä, v-sanaa käytetään toistuvasti täytesanana. Asiat ovat joko "v:n hyvää" tai "v:n huonoa" aivan kuin se tekisi jutun kertomisesta jotenkin parempaa. Joillakin on ilmeisen suppea sanavarasto eivätkä he tunnu uskovan omiin kykyihinsä kertoa mielenkiintoinen tarina ilman kiroilua. Taustalla saattaa myös olla heikko kotikasvatus.
.saattaa olla heikko kotikasvatus!!!On välinpitämätöntä, laiskaa, tylyä, kireää, riitaista..jos olisi toisenlaista ei lapset huutelisi v..v
Kumma, että niin naiset, miehet, pennut ja teinit käyttää tuota v-sanaa? Miksei käytetä sitä ukolla olevaa sanaa?
En ole enää ystävällinen, kellekään, tai no ehkä kaikkien läheisimmille!
V*ttu s*Astana!
V*ttu vankistaa itseluottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kun nauraa. Kiroilen tosi paljon. En ole eläissäni käyttänyt mitään huumeita. Tv. Rouva 54v.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu vankistaa itseluottamuksen.
Pillu pönkittää pahasen p@skahousun pökerryksiin.
PersuPurra on näyttänyt esimerkkiä, samoin Keskikalja.
Hyvä suunta! :) 😈