Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on normaali kesto lapsen ripulitaudille? Meillä alkoi perjantaina ja yhä jatkuu...

Vierailija
04.02.2009 |

Välissä oli päivä ilman oireita, sitten taas jatkui. Ei ole kovin raju eli ei tule ulos sitä mukaa kun syö, vaan kerran-pari päivässä vesiripulia on ja välillä siis välissä koko päivä ilman sitä ripulia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni kuivahtanut ja jaksaa leikiskelläkin, tosin lepäileekin enemmän kuin yleensä.



ap

Vierailija
2/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin Floridral -nimistä apteekista saatavaa juomaa, joka on Osmosalia vastaava, mutta paljon paremmalle maistuva banaaninmakuinen juoma, jossa suoloja ym. elimistölle tärkeitä aineita, joita ripulissa paljon haihtuu.



Jos lapsi muuttuisi kovin nuutuneeksi, veisin lääkäriin.



Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla ripuli kestänyt aina yli viikon, jopa 10pv. Vaikka annettu maitohappobakteereita, osmosalia/floridralia.



Ja välissä ollut just tuollaisia ripuloimattomia päiviä.

Vierailija
5/5 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen virustauti voi kestää yli viikon.



Mutta jos on pieni lapsi, ei jaksa juoda ja selvästi väsähtää, niin sitten on päivystystapaus. Mutta ap:n tapauksessa ei mitään hätää.