Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapasin miehen nettitreffien kautta

Vierailija
04.02.2009 |

oli todella mukava tapaus ja ainakin minua kiinnostaisi nähdä uudelleenkin. Sovimme vain, että ilmoitellaan...

Tapaaminen oli siis eilen, ja nyt hän on poistanut profiilinsa netistä.

Onkohan hyvä vai huono merkki? Ei ole kuitenkaan mitään hänestä vielä kuulunut...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihastui suhun ihan täysillä tai jos sillä on ollut nyt tällainen "treffailukierros" ja tekee rankingia (yök, ällö ajatus).

Mä luulen, että ehkä ihastui suhun kovasti ja siksi haluaa viestittää, ettei ole saatavilla ;)

Mä tapasin miesystäväni netissä ja poistettiin sitten kumpikin profiilimme samana iltana muutaman viikon hengailun jälkeen ;)

Tsemiä :)

Vierailija
2/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin toivon, että olisi minuun ihastunut.

Mutta vähän alkaa epäilyttämään, jos ei hänestä mitään kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapasitte vasta eilen, niin on nyt loukussaan leikkimässä "vaikeesti tavoiteltavaa". Kyllä se ottaa yhteyttä.

Ai niin ekoista rehveistäni oman miehen kanssa. Mulle ei jäänyt minkäänlaista mielikuvaa rehvi-illan jälkeen, että kolahtiko hänellä vai ei. Tässä nyt kuitenkin ollaan ;)

Vierailija
4/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelenko nyt vain, että kuuluuko hänestä koskaan mitään, vai laitanko itse jonkun viestin perään, että oli ihan kiva nähdä tms. ?

Vierailija
5/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täältä kyselet ?!?

Vierailija
6/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli vähänkin ujon oloinen (eikös me kaikki olla tuollaisissa tilanteissa), niin ihan hyvin mun mielestä voisi laittaa sellaisen kivan viestin. Mutta jos laitat, niin älä missään nimessä laita pelkästään oli "ihan kiva nähdä", muuten mies voi ajatella, että haluat päästä eroon. Laita viestiin joku pikkuinen täky ;) vaikkapa vihjaus siitä, että josko uudestaankin :)

se toinen nettideittaaja

Vierailija
7/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti en osaa itse päättää :D

Vaan kyselen neuvoja teiltä viisaammilta, etten taas mokaisi tätäkin juttua olemalla mahdollisesti yli-innokas...

Vierailija
8/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olevista naisista 90% tuomitsee sen, että sinä otat häneen yhteyttä (vrt. se bussipysäkkiromanssi), mutta itse olen ainakin niin reipas, että saattaisin hyvinkin laittaa tekstarin, jos olette kerran aikaisemminkin tekstanneet.

Sinänsä tuo, että poisti profiilinsa on minusta positiivinen juttu. Ja jos miehestä oli kiva nähdä, niin eiköhän hän ota sinuun tällä viikolla, luultavasti vielä tänään yhteyttä.

Joskus nuo jutut on niin vaikeita tietää etukäteen - moni on saanut monilla nettitreffeillä kuulema kovastikin väärää informaatioa ja jälkikäteen on sanottu, ettei missään nimessä haluta olla tekemisissä. Itsellä taas moisista pelkästään positiivista kokemusta - kehittyi niistä sitten mitään tai ei, niin ystävyys ainakin aina säilyi.

Vierailija
9/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pystyin omilla nettirehveilläni tunnistamaan aika hyvinkin sen tilanteen. Jos ei oikeesti synkannut (joskus kävi näinkin ja ihan molemminpuoleisesti), niin olen joskus ihan sopinutkin toisen kanssa, että tää oli nyt tässä. No hard feelings ;)

Toisaalta taas suoranaisten seuraavien rehvien ehdottaminen voi vaatia rohkeutta. Joten siksi olisi kamalaa, jos romanssi jäisi syttymättä ihan vain sen takia, ettei ollut varma toisen reaktioista. Mä saattaisin laittaakin viestiä, tosin ihan viatonta sellaista, ehkä vähän flirttiä ;)

T: toinen vastailija parantumattomana romantikkona ;)

Vierailija
10/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bussipysäkkiromanssi johti tosiaan treffailuun, mutta kun siinä oli muutaman päivän viive, niin naiset täällä ehti tuomitsemaan sen naisen liian yli-innokkaana. Minä taas olen sitä mieltä, että jos mies on aidosti kiinnostunut, niin se ei kyllä naista pidä yli-innokkaana ja jos taas ei ole kiinnostunut, niin sitä parempihan se on, että mitä äkempää selviää. Itse taidan olla aika suorasukainen siis.

Vierailija
11/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teki uudella nimimerkillä uuden profiilin, jos vaikka et tajuaisi pommittaa häntä

Vierailija
12/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten ihan naulan kantaan. Just näinhän se menee, jos miestä ei kiinnosta, niin ei se naisen lähettämä viesti tilannetta muuta mihinkään. Selviääpähän vaan aikaisemmin. Ja jos miestä kiinnostaa, niin todennäköisesti pitää aika suloisena sitä, että nainen ottaa yhteyttä. Näin on!!!

Se bussipysäkkiromanssi johti tosiaan treffailuun, mutta kun siinä oli muutaman päivän viive, niin naiset täällä ehti tuomitsemaan sen naisen liian yli-innokkaana. Minä taas olen sitä mieltä, että jos mies on aidosti kiinnostunut, niin se ei kyllä naista pidä yli-innokkaana ja jos taas ei ole kiinnostunut, niin sitä parempihan se on, että mitä äkempää selviää. Itse taidan olla aika suorasukainen siis.

Vierailija
13/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat profiilimme n.viikon tapailun jälkeen ihan yhteisestä sopimuksesta:)

Vierailija
14/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toistemme puhelinnumerot on, joten voisihan sieltäkin häntä "vainota" jos sitä pelkäisi.

Ap

Vierailija
15/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli kiva tavata, otetaanko uusiks"-tyyliin... Et sillä mitenkään nolaa itseäsi..

Vierailija
16/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toistemme puhelinnumerot on, joten voisihan sieltäkin häntä "vainota" jos sitä pelkäisi.

Ap

Vierailija
17/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim "olisko nyt toiset treffit? Niillähän vois jo irrotakin..."

Vierailija
18/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itelläni vaan huonoja kokemuksia mutta jos joku onnistuisikin!

Kerro myös mistä kaupungista mies on,pliiiis!!

Kuulostaa tutulta meinaan...

Vierailija
19/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kohteliaan kiusoitteleva viesti

esim "olisko nyt toiset treffit? Niillähän vois jo irrotakin..."

Vierailija
20/32 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ainakaan vielä mitään miehestä kuulunut. Enkä minä ole vielä myöskään mitään hänelle päin lähetellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän