Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sairauslomalle jääminen pahalle? Vai onko sulla "pitämättömiä sairauslomia"?

Vierailija
04.02.2009 |

Jotku jää pienestäkin vaivasta lomalle. Ite menen ehkä liiankin kipeenä töihin. Ei siitä ole kyllä palkittu, mutta ei ole poispotkittukaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin vasta niin myöhään, että taidankin olla kipeä, etten enää kehdannut soittaa. Viime yöksi jäin sitten kotiin. Mua jotenkin harmitti mun pomo aamulla, kun kysyin että mites kauan mä nyt sitten oon pois, niin pomo sanoi, että soita huomenna. Muille tunnutaan kyllä herkästi sanottavan, että olet sen 3 päivää, käy sitten lääkärissä. Ilmeisesti mä olen niin epäluotettava, että täytyy joka päivä ilmottautua, että oon varmasti kipeä. Viimeksi oon ollu saikulla, kun jouduin leikkaukseen viime syksynä. Sitä ennen en edes muista...

Vierailija
2/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et haen vaan saikkaria raskauden varjolla. Mun on saatava jatkaa tässä työssä vakituisesti ja teen sen eteen mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen oikeesti sairas, olen saikulla, jos olen terveenä, olen töissä.

Ei siinä sen kummempaa.

Jos katson että voin sairaudesta huolimatta olla töissä, sanon sen myös lääkärissä. Niin kun taanoin, kun minulla oli jalka tosi kipeä, kävin tarkastuttamassa sen lääkärissä, mutta en "huolinut" saikkua, koska teen toimistotöitä enkä tarvitse siihen sitä jalkaa. Pysytyn tekemään töitä ihan hyvin kipeän jalankin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi