Joko huuto.nettiin vk-vaatteet ja kengät?
Viime vuoden pienet välikausivaatteet ja kengät pyörii nurkissa, ja olisi jo kiva päästä niistä eroon. Jokohan on huutiksessa menekkiä välikausivaatteilla ja kengillä? Vai mikä olisi paras aika myydä välikausi-kamppeet?
Kommentit (4)
Kyllä' kannattaa jo laittaa. Itse myin viime viikolla huutiksessa kaikki pienet välikausivaatteet pois ja mielestäni sain hyvän hinnankin :) Kivempi itsekin lähteä ostoksille,kun kaapissa tyhjää ja rahaa taskussa. Lisäksi ajattelin,että jos Hulluille Päiville tulee taas niitä halpoja välikausi-Tickettejä myyntiin,niin huutis pullistelee taas niitä ja omat välikausivaatteet jää käytettyinä ostamatta. Mahtavaa mietiskelyä täällä :O
nythän niitä pitää jo alkaa haalia, kun koskaan ei tiedä milloin kevät tulee:) Minä ainakin olen sillä silmällä katsellut vk-vaatteita jo tovin, sopivaa ei vaan ole vielä osunut silmään.
Nyt viikonlopuksi on taas ennustettu lämpenevää eli ensiviikolla voi vaikka olla välikausihaalarin keli. Meillä ainakin välikausi ja toppavaatteita on käytetty rinnakkain koko talven, kun sää on välillä +5 ja välillä -10.
Minä ainakin katselen jo välikausivaatteita Huuto.netistä, vielä ei ole löytynyt sopivaa. Sitten kun vaatteet ovat kaupoissa (nythän osa jo on), saattaa sortua ostamaan niitä, eikä silloin Huuto.netin vaatteet enää kiinnosta.