Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea pitää tietää, jos perustaa esim. itsepalvelukirppiksen?

Vierailija
07.12.2008 |

Mitä kuluja on vuokran lisäksi? Sähkö tietenkin ja kirjanpitäjä varmaan tarvitaan. Saako starttirahaa kirppiksen perustamiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olemassa juuri sinuakin varten.

T: yrittäjä

Vierailija
2/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi sen vuoksi ko. paikkaa perustaa, ellen pystyisi saamaan jostain vakuutusta, joka korvaisi asiakkaiden pöydistä varkaudet. Mutta eipä sellaista kukaan myy. Itse en siis halua tuohon "maksajaksi". Sopimus pöytien vuokraajille pitäisi siten olla selvä kuin pläkki vastuunjaosta myös esineiden rikkoutuessa tai esim. tulipalotilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varastamista itsekin pähkäilin. En tiedä miten sen ratkaisisin. Tosiaan vakuutusmaksuja tulee ainakin lisäkuluiksi.

Mietiskelin, että mitä alkaisi tekemään vuoden kuluttua, kun pienin lapsi menee tarhaan. Tuli mieleen kirppis, kun meidän lähettyvillä ei enää ole. Ei vaan ole mitään tietoa tai kokemusta omasta yrityksestä, joten en tiedä mitä kaikkea pitää huomioida. ap

Vierailija
4/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimukset, kirjanpito, viranomaisraportit ja verot, vuokra, ja kaikki poikkeustilanteetkin huomioiden esim. mitä teet, jos sähkökatko (korvausvaatimuksiin vastaamiset), entäpä jos joku myy jotain laitonta esim. piraattia tai varastettua, parkkialueiden käyttö, jne

Nämä nyt ainakin olettaen, ette ole palkkaa antamassa tuosta kellekään.

Vierailija
5/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi sen vuoksi ko. paikkaa perustaa, ellen pystyisi saamaan jostain vakuutusta, joka korvaisi asiakkaiden pöydistä varkaudet. Mutta eipä sellaista kukaan myy. Itse en siis halua tuohon "maksajaksi". Sopimus pöytien vuokraajille pitäisi siten olla selvä kuin pläkki vastuunjaosta myös esineiden rikkoutuessa tai esim. tulipalotilanteessa.

Vierailija
6/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitäisi saada myyjiä, että olisi kannatavaa toimintaa. Eli ehkä sittenkin unohdan sen.. Mutta mitä kummaa sitten voisi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä