Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 49-vuotiaasta miehestä joka on ollut sängyssä 50:n naisen kanssa?

Vierailija
03.02.2009 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 30 miestä, ja muutama nainen...

Ai mitä ajattelen moisesta? No enpä sillä paljoakaan päätäni vaivaisi. Varmaan aika sitoutumiskammoinen ihminen. Sellainen kuin minä, eli ei osaa päättää mitä haluaa.

Vierailija
2/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta haluaisin taas uskoa tuohon että voisi aloittaa elämänsä puhtaalta pöydältä. Niin no se mikä minua mietityttää eniten on juuri se että näistä naisista suurin osa on ollu avioliiton aikana. Ja se varma ero tuohon "hupsista"-nimimerkin tyyppiin on et rahaongelmia ei todella tuu vastaan, tiedän ja tunnen kun on sellaisessa asemassa että asiat kaikkien tiedossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taasen on pettänyt siippaansa enemmän kuin yhden kerran niin se on riittävä peruste kiertää ja kaukaa.

Vierailija
4/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi nimikirjaimet ovat TP niin taitaa olla sama heppu, joka puolitoista vuotta sitten kertoili minulle samoja tarinoita - silloin oli avioliittovuosia takana näet 24 ja nyt siis 25. Tuosta molemminpuolin urakalla pettämisestä hän kertoi sen alkaneen vaimon osalta ja hänpä vain sitten kosti kaikki ne 24 vuotta kaatamalla naisen toisen perään - ja naiset kun oli niin helppo jujuttaa hetken suhteeseen. Oma vietti kuulemma oli siinä ohjaamassa - naisista viis. Näin hän siis kertoi minulle, eikä edes häpeillyt.

Kunnes tapasi minut.

Minä olin hänen mielestään niin ihmeellinen ja rakas, kaunis ja fiksu, hauska ja himottava (haah - ja minä uskoin tietysti kaiken), ettei hänelle olisi tullut mieleenkään pettää minua... Eli hänen sanojensa mukaan olin hänen ensimmäinen todellinen rakkautensa...

Kysy vain, jos haluat tietää, miksi meidän suhteemme sitten loppui...

Vierailija
5/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alle yksi nainen/vuosi.Aika vähän...

Vierailija
6/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ollut 50-vuotiaan naisen kanssa sängyssä.

Vierailija
7/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulle ei kelpais noin käytetty mies.

Vierailija
8/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tietysti tarina kuulostaa aika tutulta, ikävä kyllä.... ap

Vierailija
9/25 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tietysti tarina kuulostaa aika tutulta, ikävä kyllä.... ap

Minä muuten todellakin uskoin, että uskoton voi saada jonkinlaisen "herätyksen" tapaamalla sen oikean ja sitten olisimme onnellisia elämämme loppuun saakka. Ja voihan näin ollakin, joten ehkä sinun vain kannattaa pitää tuntosarvesi esillä ja seurata tilannetta ihanasta rakkaudesta huolimatta hieman ulkopuoleltakin.

Minulla alkoivat hälytyskellot soida mm, kun suhteeseen hiipivät kuin varkain taloudelliset seikat (tosin vasta osto-/takaus- yms ehdotuksin).

Vierailija
10/25 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ongelmia enkä tauteja. Kuulostaa siltä että molempia löytyy.

Joku 20-25 naista olisi tuossa iässä vielä kohtuullinen määrä. Jos nyt olisi pari kertaa etsinyt sitä oikeaa ja eronnut siinä välissä kerran.

Vierailija
11/25 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alle yksi nainen/vuosi.Aika vähän...

jospa on ollu saman naisen kaa useamman kerran, kun ap kirjotti että ollu 50 naisen kanssa, kyse ei ollu kerroista. Nussitaan pilkkua=)

Vierailija
12/25 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaanhan asian pitäisi olla niin, että meille kaikille soisi mahdollisuuden aloittaa puhtaalta pöydältä; riippumatta siitä, missä ja miten on ryvennyt aiemmassa elämässä. Kuka nyt meistä ihan puhdas pulmunen olisi.

Tulipa mieleen Johannes Linnankosken Laulu tulipunaisesta kukasta. Jos et ole lukenut, niin luepa - ehkä olet Olaville juuri se Kyllikki, jonka pysäyttää tämän.

Ja ehkä hän kertoi Sinulle raskain sydämin kaikista niistä naisseikkailuistaan kun arveli, että saat niistä päivänä muutamana ehkä tietää muuta kautta.

Mutta pidä nyt kuitenkin ne tuntosarvesi esillä, joohan!?

Vierailija
13/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tavallaan säälittävää. mut en kuitenkaan säälis, jos hän on ite tyytyväinen.. mutta siis pidän outona kyllä..

Vierailija
14/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollu 50 miehen kanssa jo alle 30-vuotiaana.

Vierailija
15/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse erityisesti arvosta yhden yön suhteita , mutta mitäs sanottavaa mulla toisten elämään olisi. (EIkä tuo nyt ihan joka yö ole uutta naista saanut) Sitä kuitenkin ihmettelen, että miksi mies haluaisi kertoa MINULLE tästä.

Vierailija
16/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen mies joka ei kykene parisuhteeseen, vaan juoksee sinne minne muna osoittaa.

Vierailija
17/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en moista "kiertopalkintoa" huolisi

Vierailija
18/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautinen.

Vierailija
19/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on nyt 49, jokunen vuosi sitten olin "nro 37" tai jotain..harmitti että tulin moisen kanssa heittäytyneeni suhteeseen, oli hän jotain oppinut, mut oikeasta läheisyydestä ei vielä paljoakaan.. niin hänen etunimensä alkaa h:lla..

Vierailija
20/25 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs 35-vuotias mies, jolla 150 naista? Kirjailija....

lapsia joka puolella maailmaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi