Miehen orgasmi UTELIAS NAINEN
Miehet kertokaa kuinka ja miten saat orkut.Saatko yhden ja se riittää.Pystytkö moneen peräkäin.Tuossa oli joku mies joka kirjoitti pystyvänsä ylläpitämääm orgasmia ,pienillä hyväilyllä jopa puoli tuntia ennen kuin antoi sen sperman tulla.
Sanna43
Kommentit (84)
apuna. Meilläkin ukolla seisoo joskus tuntikaupalla, mutta siinä pitää hiukan avittaa. Kerran katsottiin eräs yöleffa ja minulla oli kulli kädessä koko ajan ja seisokki pysyi ja pysyi. Pidin esinahkaa taakse vedettynä ja puristin kevyesti. Välillä pari kertaa vartta hinkkasin. Ei muuten ollut mikään seksileffa. Sitten toisella kerralla kun kulli veltoistui, niin ei sille mahtanut mitään, velttona oli ja pysyi...taitaa olla melkoisesti ajatuksista kiinni..
Riippuu päivästä ja seksistä, millainen oprgasmini on. Kova ja lyhyt räjähdys tai hieman pidempi aikainen. Jos hikipanta otsalla pitää vaimoa "kurittaa" niin yleensä ei orgasmi ole niin hyväntuntuinen kuin "normivauhdissa". No molemmille vuorotellen se parempi:)
Kestävyyttä tietenkin voi parantaa ja helposti. Juttelemalla ja hidastamalla taikka jopa pysähtymällä. Äkkiäkös sitä huomaa että nyt meinaa poikaset karata ja himmailee. Tosin sitä jarruttelua voi hieman häiritä jos emäntä hidastelusta kimpautuneena viskaisee pitkin sänkyä ja kiristää cowgirl hattuaan vauhdin kera ;) ensimmäinen paras ja siitä sitten laatu laskee. Kolmas alkaa olemaan jo todella mieto. Ei silti pakoita lopettamaan.. Vuorokauden aikana 5-7 kertaa on itsellä aika maksimi, jos haluaa seuraavana päivänä kävellä housut jalassa..
Stondis ei ole vielä kertaakaan pettänyt. Tai kerran, mutta silloin nukahti molemmat päät, niin ukko kuin veitikka samaan aikaan..
Kyllä se tunteja jäpittää mielenkiinnon pysyessä yllä.
Ja jotkut "väitteli" siitä sperman määrästä. Satunnaisesti sitä voi tulla sen ruokalusikallisenkin verran, jos oikein on ylikiihoittunut ja viime kerrasta yli 24h. Mällissähän on noin 80% muuta herkkua kuin kiveksistä tulevaa ja kiihoittumisen määrällä on suuri vaikutus koko purkauksen määrään.
Se teelusikallinen taitaa olla mun "normisetti".
Lääketieteellisesti normaali määrä on 2-5ml (teelusikka 5ml, ruokalusikka 15ml) (http://www.netdoctor.co.uk/menshealth/facts/semenandsperm.htm)
Että näin elämä minun veijarin kanssa :)
ihan kokemuksesta ja täytyy sanoo et sun mies todellakin pystyy tohon ja se on ihanaa. Mutta älä pelkää, mä vaan lainaan sitä, sillä ei tällänen kolmekymppinen tosissaan ottas ton ikästä mut hauskaa voi aina pitää :)
että ei niitä nyt ihan joka niemessä oo niitä eukkojakaan jotka tuntitolkulla tykkää olla jyystettävänä. Alkaahan se jo vähän puulta maistumaan koko homma ...... taitaa aika monille kerta riittää puolin jatoisin ja hyvä niin.
Kaikki on siitä kiinni, kuinka kiihottunut on, Jos on oikein kiihotunut, niin eka orkun jälkeen, voi nuolla spermat pois. Parhaimmillaan olen pystynyt neljään orkkuun yön aikana, mutta se vaatii jo todi seksikästä partneris js että hän on myös halukas,
Koskaan en ole saanut testata kuinka pitkään jaksan. Aina on nainen väsynyt ennen minua tai aika loppunut kesken. Laukeamisen jälkeen seisokki ei laske pitkään aikaan ja se on välillä jopa ongelmallista. Pystyn aina jatkamaan heti orgasmin jälkeen. Ennätys on 5 orgasmia ja 6h putkeen ja silloinkin naisen paikat eivät kestäneet enempää.
Jonkun mielestä varmaan typerää liioittelua muttei sitä ole. Avioseksi täydellistä muuten mutta aina tunne että jää vähän kesken. Ongelma se on tämäkin!
Mä pystyn pidättelemään orgasmia ja pystyn pitämään orgasimn yllä. Orgasmin ylläpito on kyllä aika lyhkänen- ehkä 10-20 sec ja sitte laukeaa. (hyvin harvinaista)
Voin olla laukeematta melkeen miten kauan haluaa, mutta kyllä siihenkin katto löytyy. Pystyn tätä myös säätelemään. Jos haluan tulla 10 minuutissa ni se onnistuu helposti. Jos taas haluan tulla 1 tunnissa ni NO PROBLEM!
Ja tosta sperman määrästä, jos on 10 min sessio saattaa olla että spermaa tulee 2 tlk. 1 h sessio on 2-4 rkl, (en ole mitannut). Sun ruiskahduksia tulee lähemmäs 7. Kivekseni eivät ole edes niin isot, mutta kyllä sieltä tuntuu tulevan.
Sperman määrää olen saanut kasvatettua ruokavaliolla ja lantionpohjan lihasten treenillä. Lantion pohjan lihaksilla saa pidäteltyä laukomista.
Muuten olen vasta 16 mutta kokemusta ja lantionpohjan lihakset löytyy. Tästä saattaa johtua sperman määrä. en tiedä olisiko pitänyt sanoa ikääni koska aikuiselta tämän kuuleminen olisi tietenkin uskottavampaa. Teidän päätös herrat - alkakaa treenata lantionpohjan lihaksia ja syökää terveellisesti (ei liikaa rehuja kuitenkaan). Itse en juo. Saattaa sekin vaikuttaa.
Pitää vain hidastaa työntelyn tahtia tai jopa keskeyttää hetkeksi siinä vaiheessa kun alkaa tuntumaan että orkku on lähestymässä. Tällä tavalla on helppo ajoittaa laukeaminen samaan hetkeen kun nainen saa orgasmin. Ja kun on ensin pari kertaa keskeyttänyt hetkeksi ja antanut fiiliksen hieman laantua, niin sitten lopulta kun antaa tulla, on orgasmi tavallista voimakkaampi ja sperman määrä suurempi. Samaa tekniikkaa voi hyvin käyttää silloin kun nainen ottaa suihin. Kokenut nainen tietää kertomattakin milloin laukeaminen alkaa lähestymään ja osaa hidastaa tahtia.
Kyllähän sitä yksin pystyy venyttämään vaikka 2 tuntia. Onko siis kokemusta naisen kanssa panemisesta, tunnin jyystämisestä?
Ja 16-vuotiaalle tiedoksi, että suurin osa spermasta on lähtöisin eturauhasesta, ei palleista. Jäikö biologiantunnit väliin?
M31
Mä pystyn pidättelemään orgasmia ja pystyn pitämään orgasimn yllä. Orgasmin ylläpito on kyllä aika lyhkänen- ehkä 10-20 sec ja sitte laukeaa. (hyvin harvinaista) Voin olla laukeematta melkeen miten kauan haluaa, mutta kyllä siihenkin katto löytyy. Pystyn tätä myös säätelemään. Jos haluan tulla 10 minuutissa ni se onnistuu helposti. Jos taas haluan tulla 1 tunnissa ni NO PROBLEM! Ja tosta sperman määrästä, jos on 10 min sessio saattaa olla että spermaa tulee 2 tlk. 1 h sessio on 2-4 rkl, (en ole mitannut). Sun ruiskahduksia tulee lähemmäs 7. Kivekseni eivät ole edes niin isot, mutta kyllä sieltä tuntuu tulevan. Sperman määrää olen saanut kasvatettua ruokavaliolla ja lantionpohjan lihasten treenillä. Lantion pohjan lihaksilla saa pidäteltyä laukomista. Muuten olen vasta 16 mutta kokemusta ja lantionpohjan lihakset löytyy. Tästä saattaa johtua sperman määrä. en tiedä olisiko pitänyt sanoa ikääni koska aikuiselta tämän kuuleminen olisi tietenkin uskottavampaa. Teidän päätös herrat - alkakaa treenata lantionpohjan lihaksia ja syökää terveellisesti (ei liikaa rehuja kuitenkaan). Itse en juo. Saattaa sekin vaikuttaa.
Nimimerkki naisen kirjoitus kuulostaa niin kyllästyneeltä saamattomaan ukkoonsa joka ei nussi häntä ilmiselvästi tarpeeksi. Minäkin oon kyllästynyt vaimooni seksuaalisessa mielessä. Muuten pidän hänestä, enkä oikein pysty ajattelemaan eroa. Mutta hankalaksi se seksin puute olon joskus tekee. Ihanaa naisellista tempperamenttia! Se saa mulla seisomaan! Mvaan
kuulostaa ihan mun ukolta kans, ku käyttää kirjaimia ja pisteitä!!! mut kyllä se varmaan sun ukko on, kun ei kukaan muu maailmassa jätä isoja alkukirjaimia käyttämättä..oikeesti, haloo! onkohan muita ongelmia, kun pienet alkukirjaimet..
Mun ukolla se seisoo ja seisoo ja seisoo sessio on monta tuntia läpeensä naimista ja rakastelemista ja ukko on 55.
Seija 50
Useampaa lääkettä sekaisin ja on viagaramainen vaikutus
- saa jyystää ja jyystää, mut ei se o kivaa ku ei meinaa tulla orggu milläää
naisen hyvänäpito ja hellintä takaavat nautinnon molemmille.sopiva rakastelu ja rytmi takaa orkun.niin sulle ku mulle.ei yksi riitä jos toinen haluaa . 2-3 kertaa .pitkät rakastelut ja antoisat . aika lyhyt aika .mulla saattaa kestää lastin lähtö pisimmillään 2-3 t.oisit tiukilla ja väsynyt jatäysnautinto.hyväilisin jokapuolelta ja paikasta.tuntuskoha hyvält .kerron lisää jos halua . t. mies
vaatii tietoa! miten tämä päättyi? tuliko ero? tuliko pitkä rakastelu ja monta orgasmia? oliko pillu tiukkana! jännityksellä odotamme.
kuulostaa mun ukolta,kirjoitustyyli sama,ei isoja alkukirjaimia yms.Ei ole kauhean kiva lukea täältä tälläisiä!
t:Nainen
mieheni puolesta. jos olemme olleet pitempään erossa, työmatkoja tai vastaavia, mies haluaa ensimmäisen yhteisen päivän aikana vähintään kahdesti (viime torstaina taisimme rakastella illan ja yön aikana neljä kertaa). ensimmäinen kerta on yleensä todella pikainen, usein viisi minuuttia sen jälkeen kun olen kotiin palannut, on mies ensimmäisen kerran jo tyydytetty.
ihan normaaliarjessa riittää kerta neljänä tai viitenä päivänä viikossa, joskus pikainen joskus pitempi. milloin mitenkin.
Noin se menee.
Voi kun kaikki vaimot tuon ymmärtäisi!
Siis voihan sitä pidättää päästämällä aina lähelle, jolloin voi kokea kylmät väreet useasti ennen kuin antaa tulla.
Joskus runkatessa olen pysähtynyt liian reunalla, jolloin on roiskunut, vaikka olisin halunnut pysäyttää ja jatkaa hetken päästä.
Nussiessakin voi pysäyttää kun huomaa, että alkaa olla lähellä. Joskus voi tulla takapakkia, kun pysäyttää ja taas nylkyttää, niin sitten loppua kohti tuleminen alkaa olla liian tiukassa. Kulli jotenkin tottuu liikaa pitkään nussimiseen, eikä tunnukaan enää miltään loppua kohden. Alkaa olla yhtä tulemisen pakkoyrittämistä joillakin.
Mun ukolla se seisoo ja seisoo ja seisoo sessio on monta tuntia läpeensä naimista ja rakastelemista ja ukko on 55.
Seija 50