Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen orgasmi UTELIAS NAINEN

Vierailija
03.02.2009 |

Miehet kertokaa kuinka ja miten saat orkut.Saatko yhden ja se riittää.Pystytkö moneen peräkäin.Tuossa oli joku mies joka kirjoitti pystyvänsä ylläpitämääm orgasmia ,pienillä hyväilyllä jopa puoli tuntia ennen kuin antoi sen sperman tulla.

Sanna43

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin jatkamaan aika piankin orgasmin jälkeen mutta se ei enää tunnu yhtä mukavalta. Noin 6...8 tunnin jälkeen on parempi.

Yksi siemensyksy kerrallaan sopii siis mulle

Vierailija
2/84 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hyvänäpito ja hellintä takaavat nautinnon molemmille.sopiva rakastelu ja rytmi takaa orkun.niin sulle ku mulle.ei yksi riitä jos toinen haluaa . 2-3 kertaa .pitkät rakastelut ja antoisat . aika lyhyt aika .mulla saattaa kestää lastin lähtö pisimmillään 2-3 t.oisit tiukilla ja väsynyt jatäysnautinto.hyväilisin jokapuolelta ja paikasta.tuntuskoha hyvält .kerron lisää jos halua . t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta riittää minulle

M44

Vierailija
4/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että muna sen verta hellä orgasmin jälkeen että ainakin pienen tauon vatii ennen uusintaa.

Ja useinmiten yksi kerta riittää

Mutta tietysti jos nainen oikein viettelevä ja vetää väkisin puoleensa niin voihan sitä parit uusinnat vetää

Ja vielä jos saa aina uutta "reikää" niin kyllä kolme kertaa meneee helpostikin

M-65

Vierailija
5/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hyvänäpito ja hellintä takaavat nautinnon molemmille.sopiva rakastelu ja rytmi takaa orkun.niin sulle ku mulle.ei yksi riitä jos toinen haluaa . 2-3 kertaa .pitkät rakastelut ja antoisat . aika lyhyt aika .mulla saattaa kestää lastin lähtö pisimmillään 2-3 t.oisit tiukilla ja väsynyt jatäysnautinto.hyväilisin jokapuolelta ja paikasta.tuntuskoha hyvält .kerron lisää jos halua . t. mies

kuulostaa mun ukolta,kirjoitustyyli sama,ei isoja alkukirjaimia yms.Ei ole kauhean kiva lukea täältä tälläisiä!

t:Nainen

Vierailija
6/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muulla jumpalla. osta geishakuulat ja kuntosalikortti? ja seksiä paljon...

Vierailija
7/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 2 laukeamiseen sen jälkee on kulli tosi hellä.Siis terskan pää saa jäähdytellä aiikansa ,ja siitten takaisin sänkyyn terv m 48

Vierailija
8/84 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tulee peräkkäin kun teeskentelee. Sperman tulo on eri asia. Moni teeskentelee varmasti sitä (päästäkseen vähemmällä). Sun mies laukee herkästi. Ole onnellinen. Kaikki ei varmaan laukeaisi.

Vierailija
9/84 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies laukee kerran ja uusintaa ei saa. Vasta muutaman päivän päästä .

Vierailija
10/84 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ikinä riittänytkään. Eka orkku on minulle hyvä alku, 2-3 lisää niin ehkä lopetan jos nainen ei halua lisää, mutta jatkan oikein mielelläni siitäkin. Mutta kai tämäkin vaatii tottumista. Minä olen tottunut saamaan paljon ja etupäässä hyvää seksiä, joten kolmasti päivässä on ihan normi, lomilla tai joskus arkenakin useammin. Kykyjen rajat eivät vielä ole tulleet vastaan, ennätys on 14 orkkua päivässä ja olisin kyllä halunnut jatkaa, mutta naiseni halusi jo nukkua.

Tällä viikolla olen saanut toistaiseksi 20 orkkua, naiseni hieman enemmän.

t. mään, +40v

Vierailija
11/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 1 ja joskus 2 riippuu siitä miten vaimo on kiihottunut.

M45

Vierailija
12/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo, että pystyy pidättelemään seisokkia tai orkkua. Orkku on melko nopea juttu, se tulee kun on tullakseen ja sitä on melkoisen vaikea sitten enää pidätellä. Sellaiset viisi-kuusi sykäystä ja se on ohi. Spermaa tulee puolisen teelusikallista. Seisokkia taasen kokemusta omaava mies pystyy pitämään yllä ties kuinka kauan. Pientä sivelyä ja hankausta ja kulli senkuin seisoo kovana ja jäykkänä. Siinä juuri on se suuri ero poikien ja miesten välillä. Pojilta tulee melkein heti, kun vaan pillun huulille pääsevät. Miehet taasen haluavat nautiskella ja pystyvät ja osaavat pidätellä. Orkun jälkeen menee ainakin puolisen tuntia, ennenkuin kullin taas saa kovaan seisokkiin.

Vierailija
13/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa treenata. Orkun tuloa pystyn säätelemään, tulee silloin kun minä haluan. Kyllä mulla kestää ihan hyvin jäykkänä useammankin orkun jälkeen.

t. mään

Vierailija
14/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän OMASTA KOKEMUKSESTA, että orkkua pystyy pidättelemään, ei se niin vain tule koska sattuu. Tiukan pillun kanssa tuntuma on niin tiivis ja tietää tarkalleen, milloin alkaa tuntua liian hyvältä ja pitää hidastaa tai jopa vetää ulos hetkeksi. Ja spermaa, sitähän tulee ekalla kertaa pari ruokalusikallista, kolmannen jälkeen ehkä puoli teelusikkaa.

tuo, että pystyy pidättelemään seisokkia tai orkkua. Orkku on melko nopea juttu, se tulee kun on tullakseen ja sitä on melkoisen vaikea sitten enää pidätellä. Sellaiset viisi-kuusi sykäystä ja se on ohi. Spermaa tulee puolisen teelusikallista.

Vierailija
15/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, ja ihan kokemuksesta ja TIEDOSTA tiedän, että kun ollaan tarpeeksi pitkällä, niin orkkua ei pysty pidättämään. Sitä voi terskaa puristella ja silleen, mutta jos onnistuu, niin silloin ei olla vielä ihan siinä kynnyksellä. Jos spermaa joillakin tulee tollaiset pari ruokalusikallista, niin jossakin mättää, normaalia se ei ole.

Vierailija
16/84 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhu vain omasta puolestasi. Ei kaikki ole samanlaisia, että eivät ehdi saada housuja edes jalasta kun jo lentää.

Jos spermaa joillakin tulee tollaiset pari ruokalusikallista, niin jossakin mättää, normaalia se ei ole.

Vierailija
17/84 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten filmeissä tehdään, eikös vaan ??? Nykypäivänä kenenkään ei pidä uskoa filmeissä tehtyihin trikkeihin. Sama juttu filmataan monella kameralla ja sitten näytetään peräkanaa. Jotkut menevät halpaan, tietäväiset osaa tulkita oikein. Sperman normaali määrän voi helposti tarkistaa esim. omalta lekurilta, tai vaikka googlettamalla. Voimakas sykintä voi helposti harhauttaa, luullaan ainetta tulevan litratolkulla sen parin pienen ruiskauksen sijaan.

Vierailija
18/84 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 t.ois tiukilla ja väsynyt ja täysnautinto olis siinä.

Vierailija
19/84 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujan kaa 5-6 kertaai vkl viikoll ei tee kyll mieli yhtää lisää.

m33

Vierailija
20/84 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 KERTAA RIITTÄÄ Eero 55