Oletko lähtenyt yksin lomalle ja jättänyt lapset isälle/jollekkin muulle hoitoon?
minkä ikäiset lapset kyseessä ja kuinka pitkä loma oli?
Kommentit (6)
muistaakseni 3v ja kaksoset noin 10kk. Lapset olivat kotona mieheni kanssa.
Olen viikon aurinkolomalle,lapset oli 1,5-vee ja 4,5-vee..ex-miehelle jätin
olivat 7 v, 5v ja 1 v. Mies hoiti lapsia kun olin Pariisissa.
Olin myös silloin viikon poissa kun lapset olivat jo vanhempia, nuorin jo 5-vuotias. Silloinkin mies hoiti kun olin etelän lomalla.
AI niin, olimme miehen kassa kahdestaan lomalla viikon verran kun nuorin oli 4-vuotias. Silloin lapset olivat mummolassa.
Just suunnittelin, että haluaisin lähteä keväällä yksin lomalle ainakin 3-4 päiväksi. Nyt nuorin on jo 6 v.
Nyt olen lähdössä hiihtämään viikoksi ja mies jää pojan kanssa kotiin.
meillä oli vauva 2,5kk hoidossa isällään 8 päivää kun mentin vanhemman tytön kanssa aurinkolomalle. Kaikki oli menyt hienosti ja pumpattu maito ritti hyvin viikoksi pienelle. Isompi sai matkan ajan rintamaitoa ja välttyi vatsataudeilta myöskin,
Vierastus reissun jälkeen kesti illan, seuraavana päivänä vauva jo muisti minut.
Suunnilleen niitä main myös kuopus jäi ekaa kertaa yöksi ilman äitiä. Imetykset loppuivat molemmilla noihin aikoihin, joten oli hyvä sauma vähän irrottautua.
Pisin aika lapsista erossa on 5 yötä. Ekan kerran lähdin sellaiselle "reissulle" kun lapset olivat n. 1,5- ja 3-vuotiaat.
Muun kuin vanhemman hoidossa ovat olleet silloin tällöin siitä alkaen kun kupus on ollut reilun vuoden. Kaksi yötä olemme olleet maksimissaan poissa.