FACEBOOKISTA -miksi joidenkin on sielta etsittava vanhoja panojaan??? Miehelleni tuli kutsu
yhdelta naiselta jonka han jatti 11 vuotta sitten, ja teki silloin selvaksi etta ei halua olla enaa yhteydessa tahan.
Nyt sitten tama nainen pyysi miestani ystavakseen. Ei hyvaksynyt!
Kommentit (29)
Sä muistaat itse kuitenkin 11 vuotta sitten käydyn keskustelun sanasta sanaan, mutta se nainen ei sais muistaa sun miestä. Hih.
mulla ei ole edes salainen profiili, enkä todellakaan pelkää mitään identiteettivarkaita.
Profiilista selviää nimeni, se että asun suomessa, ja se että olen kihloissa.
Miten tällä informaatiolla voi varastaa identiteetin? Kyllä kai siihen vaaditaan ainakin sotu ja osoite...
sitä ystäväksi???
Tuskimpa se on heti alkujaan mennyt muuttamaan profiiliaan julkiseksi..
Minusta sinä vaikutat hmm jotenkin sairaan mustasukkaiselta, tai annat ainakin itsestäsi sellaisen kuvan.
Miten jaksat olla mustis vielä vuosikymmenen jälkeen?
Se, että pyytää fb kaveriksi vanhan poikaystävän, ei todella tarkoita haikailua entisten perään.
Ex muistaa varmasti miestäsi hyvällä ja ajattelee että "kappas, tuokin on täällä".
En voi ymmärtää miten moinen asia voi sinua harmittaa..
että jos jossain jutussa on outoja piirteitä siihen voi olla joku syy... Sinä olet nyt päättänyt vihata tuota naista joka on niin säälittävä, että etsii 11v vanhoja panoja. Olet kuullut yhden puhelun, mutta muuten, onko sulla oikeasti (!) mitään käsitystä ja oikeaa tietoa (!) mitä tuon 11v aikana on tapahtunut..?
olla varovainen, monesti naisen vaisto on oikeassa! Jos on riitaa ollut ko. ihmisen kanssa aikoinaan, tuskin on muuttunut nytkään. Jos on ex, niin miksi pitäis olla missään tekemisissä.
Meillä vastaava tilanne kehittyi siihen pisteeseen, että ex-nainen lähetti yli 100 viestiä, vaikkei sille vastattu. Kun blokattiin facebookista, alkoi terrorisoimaan kännykän tekstiviesteillä.
Onneksi otimme poliisiin yhteyttä, ja saatiin sairaaksi kehittynyt häirintä loppumaan. Poliisi oli ystävällinen ja otti asian vakavasti, kun näytettiin millaista sontaa oli tullut. Vaikka aika kauan pitkitimme poliisille menoa, kun tuntui että on poliiseilla parempaakin tekemistä.
Tiedoksi vaan 25 ja muut että vaikka ei olisi jonkun tietyn henkilön ystävä, tämän ystävät pääsee kyllä katsomaan läpi. Niinhän sieltä voi löytää itselleenkin uusia ystäviä.
että jos jossain jutussa on outoja piirteitä siihen voi olla joku syy... Sinä olet nyt päättänyt vihata tuota naista joka on niin säälittävä, että etsii 11v vanhoja panoja. Olet kuullut yhden puhelun, mutta muuten, onko sulla oikeasti (!) mitään käsitystä ja oikeaa tietoa (!) mitä tuon 11v aikana on tapahtunut..?
Voisin kertoa etta tama nainen ei asu Suomessa joten on mahdottomuus etta heilla olisi mitaan ollut tassa 11v aikana! Luotan mieheeni ihan taysin, joten en ala siita tassa nyt jauhamaan. Joku kyseli etta miten mina tiedan etta nainen kutsui miestani ystavakseen. Eilen illalla mieheni koneella ollessaan selaili viesteja ja puuskahti etta 'tuokin pyytaa ystavakseen', ja itse vapaa ehtoisesti siis kertoi minulle! En ole kylla pitanyt itseani minaan mustiksena.
Tuolla naisella oli oman maalaisiaan kavereina vain siella ja sitten on ilmeisesti heti taytynyt kaivaa mieheni sielta.
Ja 30, noin juuri!! Hyva etta joku muukin osaa fb:ta kayttaa!
AP
Joo-o, fb on ihan kiva mutta onhan siinä miettimistä, mihin rajan vetää. Itse hylkäsin jo neljännen kerran erään kaveipyynnön, ei mene jakeluun ei.