Jos miehesi sukunimi olisi Alapää niin ottaisitko naimisiin mennessä sukunimeksi Alapään?
Kommentit (23)
ja huolehtisin että myös tulevat lapseni saavat oman sukunimeni.
Olisi mahtava olla Impi-Lemmitty Alapää
Jos nimeni olisi Alli, niin ottaisin.
Muuten en.
mutta tuota en ainakaan. Vaikka kauniisti se sointuisi etunimeeni Annaan.
... kyseistä nimeä kantavaa henkilöä ei ole ainuttakaan. Eli väestötietojärjestelmä ei tunne Alapää-sukunimeä. Voit tarkistaa asian osoitteessa www.vaestorekisterikeskus.fi
miehenkin ottamaan minun sukunimeni ;D
... kyseistä nimeä kantavaa henkilöä ei ole ainuttakaan. Eli väestötietojärjestelmä ei tunne Alapää-sukunimeä. Voit tarkistaa asian osoitteessa www.vaestorekisterikeskus.fi
se hienoo olla ammatiltaan kätilö ja sukunimenä Alapää - Kätilö Alapää - melkein kuin meteorologi Pekka Pouta.
En ole ottanut mieheni sukunimieä, mutta jos saisi jonkun ihan hulvattoman sukunimen, niin voisin miettiä. Olen ehdottanut miehelleni useita sukunimivaihtoehtoja, että alottaisimme uuden suvun. Ei ole lämmennyt ideoille, eikä varmaan nimestään luovu, kun on aika harvinainen. Jos keksin jonkun tosi hyvän nimen, niin sitten vaihdan. Alapää olisi hulvaton!
ja tällä hetkellä lapsillani on minun sukunimeni
Suomessa on muuten Alanenpää sukunimi käytössä, heitä tunnen useamman.
naisen kannattaa pitää oma sukunimensä. En ottaisi siis.
yksi vaihtoehto oli Ala-Lemun kartano. Vaikka paikka oli muuten hyvä, en vain pystynyt valitsemaan tätä. En tiedä, onko nimi muutettu nykyään, vai onko vain niin, ettei nimi miestä, eikun taloa pahenna...
Olisi ollut kyllä hauska kutsua porukka Alapää ns:lle :D
Alapään Kuivuri
Alapään Nuorisoseura
ainakin.
Alaspää on mutta en ottaisi sitäkään.
Tuskinpa muutenkaan. omasta nimestäni luopuisin.
nainen pitää oman sukunimensä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!