Mistä asiallinen äitiysuimapuku?
Mistä löytäisin mukavan ja kohtuuhintaisen äitiysuimapuvun? Asun pienellä paikkakunnalla, eikä täällä ole paljon valinnanvaraa. Isompaan kaupunkiin lähdössä ostoksille, mutten jaksaisi koko päivää uhrata uimapuvun etsimiselle. Kiitos etukäteen vinkeistä.
Kommentit (7)
ja ajattelin ostaa vaan vähän isommat bikinit.
Sori ap, en kyllä tiedä mistä niitä uikkareita saa. Kannattaa varmaan googlettaa.
Riitti kun otti ihan tavallisen, mutta vaan reilusti isompaa kokoa. Mulla tosin on suuret rinnat omasta takaa, joten pienikuppisilla ei varmaankaan onnistu esim. 42-koon käyttö. Mutta näin mä päädyin tekemään, koska ne äitiysuikkarit joita löysin oli todellakin karmeita..
Mä mahduin ihan samoihin bikineihin kun muutenkin loppuun asti,vielä viikolla 38 kävin uimassa=)
Eka raskaudessa mahduin aika pitkään omiin uikkareihin, nyt oon uudet ja tiukemmat uikkarit eikä varmaan mene kauhean kauaa. Bikineissä raskausmahalla mulla on jotenkin hurjan alaston olo, ei tunnu mukavalta ajatukselta!
Vähän sellaisia peittävämmän mallisia (kunnon tukeva yläosa ja hipsters alaosa), jossain lappubikineissä olisin varmaan tuntenut oloni alastomaksi.
suurin osa on mun mielestä ollu aika "mummomallisia". Kokeile ihan tavallisia bikineitä vähän isommassa koossa, niillä mä ainakin menin ihan viimesille viikoille saakka. Housut oli sellaset hipsterit, niin niitä sai mukavasti vähän laskettua masun kohdalta.