Oulussa petollisia miehiä
Linkki yhteen kirjoitukseen jonka pongasin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&confer…
Kommentit (3)
löydy ympäri suomen ja vähän muualtakin
näinkö suhteita hoidetaan
Kirjoittanut: skorpioni-31 3.2.2009 klo 00.46
Oulussa ammattiryhmässä palomiehet ( ukkomiehiä) harrastetaan aika paljon vaimojen pettämistä. osa heistä etsii salaista naisseuraa tietoisesti siten että se toinen nainen tietää olevansa varatun miehen kanssa. itse jouduin tietämättäni ukkomiehen huijauksen kohteeksi, joka oli todella törkeää. Mies asuu oulussa 39v ammattina palomies myös hieroja ammatti olemassa, hyvännäköinen, asiallinen, rauhallinen ja luotettavan oloinen. kertoi olevansa aidosti kiinnostunut soitteli , tavattiin, leffassa ja syömässä kuljetiin kuten kuka tahansa suhteen aloittaneet parit aja tutustelua jatkui..tutustui äitiini sekä lapseeni, puhui aidosta rakkaudesta suunnitteli kihloja lapsia jne kuin kuka tahansa rakastunut pari..usean viikkojen jälkeen paljastui että onkin naimisissa oleva varattu mies, jätti vaatteitaan luokseni ja kalliin kaulakorunkin..varokaa naiset oulussa liikkuu ihmisuhdehuijari ja täysi peluri. Hyvää hyvyttäni ilmoitin hänen vaimolleni että olen viettänyt hänen miehensä kanssa aikaa tietämättäni että hän varattu, mielestäni jokaisen aviovaimon tulee tietää mitä aviosiippa puhaa seläntakana sen jälkeen oma valinta mitä hyväksyy ja mitä ei..varoitan naisia tästä palomies /hieroja ukkomies harri etunimeltään...
se on sit jokaisen oma asia jos tietoisesti sekaantuu ukkomiehen matkaan, mutta näin huijatuksi tuleminen on paljon raaempaa!! säälittää heidän vaimot kuinka heitä kusetetaan vuodesta toiseen ja puhutaan satuja, kirpaisihan se totuus kun itsellä aito kiinnostus oli, mutta parempihan se oli tietää ennenkuin itse olisin asunut ja ollut hänen kanssaan naimisissa..millään ei ole mitään merkitystä enään...
tää sitä nykyaikaa lienee
Alkoi kiinnostamaan; mitenkäs petollisia? ;))