Kuinka monta kertaa vkossa?
Ihan kiinnostaa sellanen, että kuinka monta kertaa vkossa harrastatte seksiä vakkari parisuhteessa ja lapsia omaavissa perheissä???
Kommentit (36)
Saisin vaikka joka toinen päivä jos vaan seisois. Ei pysty kuin 2-3 krt/vko vaikka ikää vasta 31. Ei ilmeisesti himot enää riitä tässä iässä. Onko muilla minun ikäisillä sama homma.
käyttökohde vain tekee lakkoja liian usein!
Rakastellaan noin 2-3 kertaa / viikko jonka lisäksi puolihuolimattomia panoja lähes päivittäin.
Olet kaiketi mies, hanki poikaystävä nii kylläpä seksielämä alkaa toimimaan. Minä löysin itselleni pojun ja olen itse mies. Nyt saa seksiä ja ei voisi enempi eikä parempaa seksiä toivoa. Saan niin usein laatuseksiä ja runkkailua, kun haluan ja mieli tekee!
Kaksi lasta ja nyt on kerrat laskeneet yhteen kertaan kuukaudessa. En olisi vielä 10v sitten uskonut 30 vuotiaana eläväni lähes selibaatissa.
Joskus saattoi saada 2-3 kertaakin kuukaudessa, mutta se vaati aivan saatanasti säätämistä, ja vaimo kiristikin kaikenlaisia palveluksia niillä huimilla seksimäärillä. Tuo 1krt kuukaudessa on sen verran kun vaimo itsekkin haluaa, eikä kiristä mitään.
Lapset on nyt 7 ja 9 joten enään 11-12 vuotta kärvistelyä. Lasten kotona asumisen aikana en eroa se on varma.
Joskus on seksiä 2 päivän aina 4 kertaa joka on poikkeuksellista ja tapahtuu 2xvuodessa.
Hyvässä kuukaudessa voin saada 4 kertaa joka lauantai aamu pikkukakkosen aikaan.(tämäkin on nykyään vain muisto hyvästä ajasta)
Viime aikoina olen saanut 1krt/kk ei oo hurraamista.
N29,aviomies ja 1xlapsi
Voi sitä aikaa kun sai joka toinen pvä,huoh
olemme 50 ja 47v.3-5 kertaa joskus enemi sitten joskus vähempi ei ole kaavaa milloin ja missä.
35-35-lapset 1 ja 6 ei muuta seksielämää kuin lapsen"teko" ja masturbaatio-
N35 ja enää 17v selibaattia jäljellä
Viikonloppuna rakastellaan ja pari kertaa viikolla hoidellaan hommat vähän pikaisemmin. Joskus nautintoa riittää useammallekin päivälle tai jopa saman vuorokauden sisään, mutta keskimäärin se taitaa olla tuon kolme kertaa viikossa. Pieniä lapsia meillä on kaksi. N29
Ihan kiinnostaa sellanen, että kuinka monta kertaa vkossa harrastatte seksiä vakkari parisuhteessa ja lapsia omaavissa perheissä???
Kerran kuussa tai kahdessa. Sillä samalla rutiinilla joka kerta. *haukotus*
Uskoisin että meidän suhteessa ois ero se loogisin ratkaisu koska vaimo ei yhtään osaa vapautua tai nauttia. Sitten voiskin mennä uudestaan naimisiin, mutta kohta 5v on odotettu joknkinlaista vapautumista. Vieraisiin tuo ei suostu ja sitten kai se ero vasta voisi avata uusia juttuja. Tai siis tuntuu ainakin että eronneilla pareilla se keskinäinenkin seksi paranee. Parisuhteet on paskaa.
No, varma olen kuitenkin siitä että rakkaani kanssa haluisin elää koko loppuelämän. Itse olen vieraissa käynyt, juuri siitä syystä että jos se auttaisi haluihin, mutta ei se mene niin, ne vaan kasvaa siitä. No, sitä ei sitten enää vuosiin kiinni jäämisen pelon takia. Selkeä tarveharkintahan se oli, kukaan muu nainen ei kyllä pääsis mun sydämeen ja en kultaani jättäisi.
Pariterapiaan rouva ei suostu, että kai se ero sitten avaisi niitä lukkoja? No siis enhän mä mikään rinssi ole, mutta nyt korkeintaan vaan kämppäkaveri?
Meillä sekstaillaan kerran päivässä, ellei toinen sitten satu olemaan niin sairas (kuumeflunssa tms.), ettei hommasta tule mitään.
Lapsiperheelle työpäivänä tuo 1 krt / päivä on jo ihan hyvä suoritus, kun aika asettaa omat rajoitteensa. Sitten jos/kun saadaan kahdenkeskistä laatuaikaa ilman lapsia, puuhastellaan noin 3 krt / päivä.
Puhun näin koska yleensä meillä sessioon liittyy useampi yhdyntä/laukeaminen, miten määritellään kerta?
Kyllä mun kerta on siinä, kun lasti lentää ja uusi kerta alkaa taas, kun aloitetaan hommat uudestaan. Naisilla se on niin "helppoa", kun voi saada useamman orgasmin peräkkäin, eikä tarvitse mennä uuteen kertaan "velton kautta" ;-)
Aika ihme juttu, että moni kertoi sekstailevansa lauantaiaamuna Pikku Kakkosen aikaan. Taitaa olla noi lauantaiaamun lastenohjelmat oikea "luojan lahja" lapsiperheiden vanhemmille ;-) Me ei tosin harrasteta tota, vaan puuhastellaan mieluummin aamulla ennen lasten heräämistä.
Varmaan jotain 1-2krt viikossa. Kun kolmas lapsi syntyi oli meillä pidemmän aikaa hiljaista tai ainakin hiljaisempaa... Lapset tuntui vievän mun kaiken ajan ja jaksamisen. Sitä ennen on aina ollu vähintään 1/krt vkossa tahti (mä alan heti näkemään seksiunia, jos ei olla viikkoon oltu). Sitten kun nuorimmainen alkoi kasvamaan alkoi meillä peitto heilumaan useammin ja säännöllisemmin.
Useammin olis jos mentäis nukkumaan samaan aikaan. Mies haluaa mennä ajoissa nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä ja mä taas en millään raaski mennä nukkumaan, kun illat on ainoita hetkiä, kun saa olla ihan rauhassa.
N26, lapset 6v, 2v ja 1v
lapsia 4 viikon päästä yhteensä kolme, 5 ja 2 -vuotiaat. Seksiä yleensä kerran päivässä, toki voi jäädä päivä väliin silloin tällöin. Väsyneitä ollaan, mutta ei se seksinkään väliin jättäminen mitenkään piristä :).
Katsotaans... Jos vuodessa on 52 viikkoa, ja viimeksi olen saanut 3 vuotta sitten, se tekee noin 0,006 kertaa per viikko. Vai laskinko oikein? No, joka tapauksessa.
Kieltä,dildoa,ruoskaa,piiskaa,naintia,spermanheittelyä,käsinaintia ja tarvittaessa kusta. M45
Vitun onnenpekka/matti.