Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää? Lahja-asiaa..

Vierailija
02.02.2009 |

Voithan sanoa, että ehkä sisaresi palauttaa ne takaisin kiertoon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten säilytys tila on aika vähissä.

Olen säilytykseen luvan kysynyt ja sen saanut.

Vierailija
22/23 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en hyväksyis tollasta käytöstä! Jos annan jotain jollekin lahjaksi, en tosiaan kuvittele että hän sen mun lapsilleni takasin joskus tois!

Itsellä on kans miehen veljen kans sukset vähän niin ja näin. Hän lainaa meiltä tavaroita, mutta ei perkule osaa palauttaa niitä anelematta!

Mieheni luistimet hän lainasi kaksi vuotta sitten (mieheni oli ostanut uudet luistimet juuri, ja kun ei niitä sillä hetkellä tarvinnut niin lainasi veljelleen, kun veli meni maalivahdin hommiin puulaakiliigaan). No, eipä ole luistimia vieläkään näkynyt takaisin meillä! Veli kyllä kertoi juuri ostaneensa itselleen uudet omat luistimet, mutta kun kysyimme että missä mieheni luistimet ovat, niin vastasi "en nyt just muista"..

Lainasi myös viimekesänä vauvamme pelastusliivejä jollekin työkaverilleen. Piti olla viikon mökkireissu, eli käsittääkseni reilun viikon laina. No, kuukausi kului, ja meidän piti päästä mökille. Aloin kyselemään pelastusliivien perään, niin veli vastasi että "en saa työkaveria just nyt kiinni". Lopulta muutaman päivän päästä kuului, että ME VOIDAAN NOUTAA ITSE ne liivit sieltä työkaverin luota! Tuo oli tosiaan viiminen laina, mitä kyseinen veli meiltä lainaa (ainakin jos on kyse lapseni omaisuudesta).

Mut näitä sattuu. Ei kaikki voi olla niin fiksuja kuin me ap, vai kuinka.. =P Tsemppiä! Eikä se maailma siihen lopu, vaikka kaikkia vaatteita ei takaisin tulisikaan! =D Mutta muista kuinka toimia vastaisuudessa! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja varmaan montaa muutakin kiinnostaisi, miten tässä loppujen lopuksi kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme